Gjest hildab Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 Jeg bruker adresseboken i Microsoft Outlook masse, og har en god del distribusjonslister som jeg er avhengig av. Nå er det slik at jeg var uheldig rykka på slette-knappen når lista lå åpen og dermed havnet den i slettede elementer på Outlooken. Men jeg aner ikke hvordan jeg kan få gjenopprettet den. Noen som hjelpe meg?
@lfa Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Hjelper dette? Gå til mappen slettede elementer -> Høyreklikk på det du vil ha gjenopprettet -> Velg: Overfør til mappe
Gjest hildab Skrevet 19. desember 2003 #3 Skrevet 19. desember 2003 Takk, men --- Nei, det har jeg prøvd. Da får jeg bare opp forslag om å flytte de til eks innboks, utboks, kladd og andre mapper i den mappelisten. Finnes flere forslag til løsninger, er jeg super takknemlig. *Desperat*
@lfa Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 Ligger ikke adresseboken blant disse alternativene? Som kontakter...?
Grooo Skrevet 19. desember 2003 #5 Skrevet 19. desember 2003 Nå har du vel sikkert gjort masse ting etterpå, så da hjelper nok ikke dette... Men skulle du være så uheldig å få gjort noe slikt igjen burde det funke med "ctrl + z" for å angre det siste som har blitt gjort...
Gjest hildab Skrevet 19. desember 2003 #6 Skrevet 19. desember 2003 Ligger ikke adresseboken blant disse alternativene? Som kontakter...? Nei, det gjør den ikke... ikke som jeg kan se... Men skulle du være så uheldig å få gjort noe slikt igjen burde det funke med "ctrl + z" for å angre det siste som har blitt gjort... Det var det aller første jeg prøvde umiddelbart. Desverre funka ikke det. Er helt desperat ennå!
Gjest hildab Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 Men skulle du være så uheldig å få gjort noe slikt igjen burde det funke med "ctrl + z" for å angre det siste som har blitt gjort... Det var det aller første jeg prøvde umiddelbart. Desverre funka ikke det. Ligger ikke adresseboken blant disse alternativene? Som kontakter...? Ju hu!! Du er dagens engel! Det funka jo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå