Gå til innhold

Mamma og pappa ( og resten) plager meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei helt siden jeg var liten har familien min og alle andre mobbet meg. Jeg husker engang jeg satt i sofaen med det ene benet utstrakt så drev pappa å slo på beina osv og sa " DU GÅ Å TREN PÅ SYKKELEN" Herregud jeg var 12 år, og tynn! Når jeg skal gå med helt vanlig lengde oghelt normal shorts så sier så hyler moren min ut at jeg ikke kan gå med en sånn shorts, jeg har ikke ben til det sier hun. Jeg har så stygge ben og at jeg bør gå med piratbukser under knærne. jeg får helleriikke lov til å gå i singlett om sommeren, jeg har for store pupper. Og jeg husker engang hvor hun hadde kjøpt en sånn piratbukse (som jeg synes var for lang) jeg ville jo ha shortser, ikke måtte gå med lange piratbukser, det var alt for varmt. Så jeg klipte den om til en shorts (passe lengde) da hylte hun "Herregud, du kan ikek gå sånn! man ser appelsinhuden din!!!!" så sier tanta mi (som er like slem) seg enig, at jeg ikke har ben nok. jeg bruker 75D-E i bh og mamma sier jeg bør redusere brystene når jeg blir 18. jeg er født i 94.. Hun sier også at nesen min er ganske tjukk,stor brei og klumpette og at hun ikke skal legge seg opp i oom jeg velger å operere det. men hun er liksom IMOOT silikon og alt det der. også hater hun sånne blonde "playboyer" og hun klikker vær gang jeg har på sminke, og litt solpudder så sier hun at jeg ser ut som en hore. hun varvært sånn så lenge jeg kanhuske. Jeg tør aldri å ligge med noen er jomfru,ukyssa. osv. jeg tør ikke at noen skal se kroppen min, fordi jeg har visst så stygg kropp (og hud,masse pigmentflekker osv) som de sier. jeg er 170 og veier ca 68. blir mobbet for at jeg har pigmentflekker over hele meg også :( men de har kanskje rett? Bør familie være slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei helt siden jeg var liten har familien min og alle andre mobbet meg. Jeg husker engang jeg satt i sofaen med det ene benet utstrakt så drev pappa å slo på beina osv og sa " DU GÅ Å TREN PÅ SYKKELEN" Herregud jeg var 12 år, og tynn! Når jeg skal gå med helt vanlig lengde oghelt normal shorts så sier så hyler moren min ut at jeg ikke kan gå med en sånn shorts, jeg har ikke ben til det sier hun. Jeg har så stygge ben og at jeg bør gå med piratbukser under knærne. jeg får helleriikke lov til å gå i singlett om sommeren, jeg har for store pupper. Og jeg husker engang hvor hun hadde kjøpt en sånn piratbukse (som jeg synes var for lang) jeg ville jo ha shortser, ikke måtte gå med lange piratbukser, det var alt for varmt. Så jeg klipte den om til en shorts (passe lengde) da hylte hun "Herregud, du kan ikek gå sånn! man ser appelsinhuden din!!!!" så sier tanta mi (som er like slem) seg enig, at jeg ikke har ben nok. jeg bruker 75D-E i bh og mamma sier jeg bør redusere brystene når jeg blir 18. jeg er født i 94.. Hun sier også at nesen min er ganske tjukk,stor brei og klumpette og at hun ikke skal legge seg opp i oom jeg velger å operere det. men hun er liksom IMOOT silikon og alt det der. også hater hun sånne blonde "playboyer" og hun klikker vær gang jeg har på sminke, og litt solpudder så sier hun at jeg ser ut som en hore. hun varvært sånn så lenge jeg kanhuske. Jeg tør aldri å ligge med noen er jomfru,ukyssa. osv. jeg tør ikke at noen skal se kroppen min, fordi jeg har visst så stygg kropp (og hud,masse pigmentflekker osv) som de sier. jeg er 170 og veier ca 68. blir mobbet for at jeg har pigmentflekker over hele meg også :( men de har kanskje rett? Bør familie være slik?

jeg glemte å tilføye at hun sier alle guttene syns jeg er fin bare fordi jeg har store pupper..er det normalt å snakke slikt til datteren sin? hun sier så masse annet også,hn kommenterer alt.

Skrevet

Å herregud, på tide å komme seg LANGT vekk! Hvor gammel er du?

Skrevet

Å herregud, på tide å komme seg LANGT vekk! Hvor gammel er du?

blir 17 nå i desember (94)

Skrevet

blir 17 nå i desember (94)

Snakk med helsesøster på skolen da! Det der hørtes helt på trynet ut. Sjekk ut hva slags hjelp du kan få. Her må jo i det aller minste noen komme inn og si i fra at foreldrene dine ikke kan oppføre seg slik! Du burde ha sagt i fra om dette for LENGE siden!

Skrevet

Dessverre altså, jeg mener at dette ikke er normalt. Noen mennesker har ekstreme og urimelige krav til seg selv, og overfører disse på sine barn. Jeg er sikker på at du er ei nydelig jente, men har en narsissistisk mor. Hvis tanta du snakker om er din mors søster så kan du bombesikkert konkludere med at de begge er slik pga sin egen oppvekst, og det skal være DERES problem, ikke ditt. Har du tatt et oppgjør med foreldrene dine? Sagt det du sier her?

• Liker 1
Gjest bellabulla
Skrevet

Henger meg på forslaget om at du snakker med helsesøster. Har hatt et oppgjør med et familiemedlem som absolutt ikke skjønte alvoret før helsepersonalet konfronterte vedkommende.

Skrevet

Dessverre altså, jeg mener at dette ikke er normalt. Noen mennesker har ekstreme og urimelige krav til seg selv, og overfører disse på sine barn. Jeg er sikker på at du er ei nydelig jente, men har en narsissistisk mor. Hvis tanta du snakker om er din mors søster så kan du bombesikkert konkludere med at de begge er slik pga sin egen oppvekst, og det skal være DERES problem, ikke ditt. Har du tatt et oppgjør med foreldrene dine? Sagt det du sier her?

Det er min mors søster. Ja , det er moren min som er verst, og jeg har sagt ifra. Hun bryr seg ikke, ignorerer det eller så blir hun irritert og sier at jeg overdriver. Så slår hun seg i panna fordi hun blir så irritert

Skrevet

Anbefaler og ta dette via en tredjeperson, så skjønner de lettere alvoret eller behersker seg i alle fall når de må svare! Høres sykt ut

Skrevet

det er slemt. jeg husker mamma var litt sånn mot meg også.. men hun fokuserte mer på å kalle meg ei hore.. når jeg satte opp håret og følte meg fin, stakk hun hode inn på badet og sa "skal du gå sånn? du ser ut som ei hore". hun sa også "broren din og jeg er flau over deg", "en venn av lillebroren din hadde sett deg i byen. han sa du så ut som ei hore" da var jeg 15-16 år gammel. jeg hadde en topp med stropper på ryggen som var på mote, så derfor så jeg ut som ei hore ifølge henne.

nå er jeg godt oppe i 20 årene. det finnes en tjeneste på skolen din, men jeg husker ikke hva den heter nå. det er ikke barnevernet, men noen du kan snakke med og eventuelt kan de hjelpe deg med å flytte fra foreldrene dine. det gjorde jeg og de hjalp meg med alt det praktiske. det er nemlig ikke bra for deg å være der lenger enn du må

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...