AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Sist tirsdag fikk jeg mellomblødning midt i brettet (microgynon). Jeg bestemte meg for å ta 1 ukes pause fra pillene torsdag samme uke. Denne torsdagen hadde jeg derfor hatt 1 ukes pause, men blødd i 9 dager. Jeg tok min første pille på torsdag og en idag (fredag). Jeg vil veldig gjerne at blødningen stopper til søndag. Jeg lurer derfor på om jeg kan ta 1 ekstra pille idag, og om det kommer til å hjelpe blødningen til å stoppe? Da har jeg jo tatt 4 piller for 3 dager, hvis vi regner i morgen med. Når tror dere blødningen stopper? Jeg ser at det har blitt litt mindre, men det kommer fortsatt helt rødt blod så tror ikke det er borte i morgen iallefall, men tror dere det kan være borte på søndag?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 å få sånne uventet blødninger er kjempe ireterende, jeg slet selv veldig mye med blødninger som tenåring, hvor jeg blødde i 2 mnd i stress for så å ha 2 dager fri for så å blø 2 mnd til. jeg måtte til slutt som jomfru gå på p piller for å kontrolere blødningene, å selv da hadde jeg mange små blødninger. kroppen din er tydelig i ubalanse, gå til legen og få en hennvisning til gynekolog så kan du eventuelt prøve et annet legemiddel eller noe =)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Mellomblødningen fikk jeg fordi jeg hoppa over mensen for mange ganger så tror ikke det er noe galt med det Men jeg bare lurer på hvor raskt det vil ta før det går bort, og om en pille ekstra vil hjelpe meg på vei til å få det bort // TS.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 En ekstra pille vil ikke hjelpe, mest sannsynlig så vil det skape enda mere problemer siden hormonenverdiene da blir for høye. Hvor lenge har du gått på dem?
Gjesten Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å klusse sånn med pillene. En ekstra pille vil nok ikke hjelpe, du vil bare få alt for mye hormoner i kroppen. Det er ikke smart å begynne og slutte på pillene i hytt og vær. Selv om du får mellomblødninger, så bør du bare fortsette som du skal.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 TS her Takk for svar. Jeg har gått på pillene i 2 år, men har hoppet over mensen 3 ganger nå, så jeg så det egentlig komme. Skal ikke gjøres igjen for å si det sånn Jeg tok en ekstra pille i går men angrer nå, var dumt. Men nå er det nesten borte, får bare litt brunt nå, så får håpe det er borte til i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå