mufi Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Hei Er det noen her som har erfaringer med bookingsiden "www.otel.com" ? Altså ikke www.hotels.com... Vanskelig å vite om den er seriøst, samme hotell er nesten 20% billigere her enn på alle andre sider jeg har søkt. *Håper den er bra*
Anglofil Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Ja, jeg har brukt dem og veldig fornøyd. Kickback får du også, så det er jo positivt. Mvh Yvonne
mufi Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2011 Hei og takk for svar! Hva betyr kickback? Aner du hvorfor de er såpass mye billigere enn "alle" andre?
Anglofil Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Gå inn på kickback.no. De gir deg prosenter for alt du handler. Helt genialt. Hvorfor aner jeg ikke, men de har sikkert noen avtaler som gjør at de kan selge så billig. Akkurat som man kan gjøre noen kupp gjennom Expedia, Hotels.com, Hotelclub.com osv. Mvh Yvonne
mufi Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2011 Kult! Da tror jeg at jeg prøver dem... Takk for hjelpen!
reiselyst72 Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Otel.com fungere helt greit. Har brukt de en del ganger og nå sist i Krakow på Radisson Hotel. Grunnen til at de noen ganger er billigere enn andre er at de er del av Metglobal, et stort reisekonsern som kjøper opp store kvoter med hotellrom for turoperatører og dermed har gode avtalepriser. Kan noen ganger se litt merkelig ut på Voucher når det står "Miki Travel Allotment" men funker helt greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå