Gå til innhold

Sons of Anarchy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg er desperat etter en bra serie å se på, beynte jeg for noen dager siden på Sons of Anarchy. Har lest flere steder at denne serien skulle være så bra, og synes den så bra ut etter trailere å dømme. Begynte akkurat på 4. episode, og må si at jeg virkelig ikke er overbevist. Synes det er dønn kjedelig, rett og slett. MEN jeg har bestemt meg for å gi den en real sjangse, derfor spør jeg dere som har sett den om det kommer til å ta seg opp etterhvert eller fortsetter i samme leia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett litt, og den fenget ikke meg. På tross av at jeg kjører Harley selv, kjenner klubbmiljøet fra innsiden og registrerer at spesielt gutta er skikkelig hekta på serien. Må være noe macho-greier. Men så er jeg jente, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jo egentlig sånne gutte-serier og filmer. Setter heller på en actionfilm enn noe romantisk kliss, liksom. Men hvis det ikke har fenget meg til nå er det vel kanskje like greit å gi opp da.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,jeg er jente og jeg digger den serien.Syns den er veldig bra,og har sett alle sesongene.

Vet ikke om det er serien med mest action egentlig så om man forventer det så er det kanskje ikke serien man skal se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det jeg mente var jo bare at jeg liker guttefilmer fremfor jentefilmer. Det jeg skrev om action vs. sippefilm var bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Synes den serien er veldig bra!

Husker ikke hvordan det var de første episodene. Men nå gleder jeg meg bare til sesong 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skal jeg prøve et par episoder til da? Lastet jo ned hele sesong 1.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor denne serien ikke fenget meg, den er jo helt i min gate! Bad boys, slossing og småpsycho folk, jeg liker jo sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Gi den en sjanse til;)

Jeg synes han..Jax(?) er litt kjekk. Kurt Cobain og Heath Ledger har parret seg og "Jax" er resultatet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOA er en av mine favorittserier, men tok noen episoder før jeg ble hektet. Serien tar seg veldig opp så jeg ville ihvertfall sett sesong en før jeg ga den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg å se ferdig sesongen. Jax er ganske så fin ja, også liker jeg den psycho moren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,men jeg syns serien bare blir bedre og bedre.Veldig interessante rollefigurer :)

Gi den en sjanse,og liker du den ikke så er det jo bare å slutte og se ;)

Ja,Jax er ganske fin ja.Bonus det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da er jeg offisielt hekta! Er SÅ glad for at jeg tok anbefalingene deres og prøvde noen episoder til, for dere hadde jammen rett i at den tar seg opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja. Satt oppe alt for sent i natt fordi jeg bare måtte se en episode til... Men nå blir det juleferie, så da! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Må bare trekke opp denne etter å ha sett avslutningen av sesong 3. Fantastisk! Jeg må bare si det, denne serien har blitt min absolutte favorittserie. Uten tvil! Gleder meg til å starte på sesong 4 i kveld.

Takk for at dere "tvang" meg til å se!

Til alle dere som ikke har sett serien, SE DEN!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også den! Har dessverre bare sett noen episoder, da vi i begynnelsen av flytten hadde alle kanaler gratis.

Sånn laste ned greier har jeg aldri fått til. KJØPE serien er litt voldsomt synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...