Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 11.8.2017 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Endelig fått stipend! Dette har vært en evig bekymring over sommeren ettersom jeg er litt vel forsinket og var ikke sikret støtte. Overførte tilbake i overkant av 20 000 kr tilbake til sparekontoen som har gått med til sommerutgifter og satte av husleie til oktober. Hater å bruke sparekontoen min, og særlig når det ble en del, men ettersom det var en litt spesiell situasjon i sommer hadde jeg ikke jobb. Nå har jeg veldig lite igjen å bruke på til neste utbetaling, men kan ta litt fra husleien til oktober hvis det blir krise. 

Nå er det snart konteeksamen, og jeg håper for guds skyld at jeg finner tilbake til denne tråden om noen dager. 

Anonymkode: 87e63...9c4

OMG! Dette innlegget er mitt. Selv om jeg ikke fant tilbake til tråden igjen, så gikk det bra. Rart å lese det man har skrevet for en så god stund siden igjen. 

Anonymkode: 767e5...de7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter gjentak av en eksamen fra ifjor, er karakterkortet mitt igjen fritt for C-er. Som en bonus ble del tidligere C-en til en A :hoppendeglad:

Anonymkode: 0b56b...5a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter gjentak av en eksamen fra ifjor, er karakterkortet mitt igjen fritt for C-er. Som en bonus ble del tidligere C-en til en A :hoppendeglad:

Det unner jeg deg skikkelig. Gratulerer med det!

Anonymkode: 767e5...de7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Fikk beskjed av masterveilederen min om å utsette 6 måneder fordi oppgaven var ikke bygd opp bra nok i følge henne. Det var så mye å rette opp og konklusjonen var ikke tilstrekkelig. I beste fall, tippet hun på en D. 

Jeg mente den var bra nok. Sa at jeg tar sjansen, og leverte. Fikk A, og fikk beskjed om å gjøre den om til artikkel og få den utgitt i en tidsskrift. 😀 

Anonymkode: 12b5c...3e4

Wow, virkelig? Man mister jo all tillit og troverdighet til veiledning og sensurer. 

Anonymkode: 6c5be...5bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, virkelig? Man mister jo all tillit og troverdighet til veiledning og sensurer. 

Er virkelig så mye basert på flaks/uflaks i forhold til hvem man får som veileder og sensor?

• Liker 1
Skrevet

Bachelor og siste eksamen er levert!! 😄 Muntlig om to uker, men den tid den sorg! Nå skal det feires!

AnonymBruker
Skrevet

Endelig ferdig med eksamene og forhåpentligvis 50% lege :)

Anonymkode: eb411...3ef

• Liker 1
Skrevet

Fått dato for sensur av masteroppgaven (11. juni) og dato for muntlig forsvaring noen dager senere. Gleder meg sånn til å bli 100 % ferdig!  Og til å få se resultatet... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har jeg bare en hjemmeeksamen igjen før sommerferie 😄!! Jeg tok meg noen dager fri fra lesing etter den siste hjemmeeksamenen siden jeg var så sliten og helt tom for energi (sliter med insomnia som fort kommer helt ut av kontroll under hjemmeeksamener siden jeg ikke klarer å legge fra meg oppgaven når jeg skal sove). Men nå føler jeg meg pigg igjen og motivert til å begynne å lese og forberede meg til siste hjemmeeksamen dette semesteret. 

Endret av mammamora90
Skrevet

Skrev bacheloroppgave i gruppe og vi alle fikk C på den. På den individuelle muntligen klarte jeg å snakke den opp til en B 😄

• Liker 5
Skrevet

Jeg er så glad at jeg vil gråte!!!!!!!!!

Jeg leverte bacheloroppgaven i går, og i dag fikk jeg en B!!!!! i et fag jeg tenkte jeg skulle være fornøyd med om jeg bestod :fnise:  Jeg håpet på D og fikk en B......

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk veiledning på semesteroppgaven min i dag, og det viste seg at jeg knapt hadde noe som måtte endres på. Jeg leverte rett etterpå, en uke før fristen og fikk tidlig sommerferie 😄

Anonymkode: f3f29...2bf

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ferdig med eksamen! 

Nå har jeg full jobb ved siden av studiene, så jeg skal på jobb igjen i morgen, men herregud så godt! :nigo: 

• Liker 4
Skrevet

Da var jeg ferdig med siste eksamen dette semesteret og er dermed halvveis ferdig med mastergraden 😁 (forutsatt at jeg består de siste to hjemmeeksamenene, men det tror jeg nok). 

I dag skal jeg bare slappe av og bare nyte roen som har senket seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et år ferdig på sykepleien med en a og en b, siste karakter venter jeg på men tror faktisk eksamen gikk bra og håper på en a/b, dette har vært et fantastisk år! 

Anonymkode: eea66...470

• Liker 2
Skrevet

Må bare juble litt her nå. Jeg fikk B på bacheloroppgaven, og i dag hadde jeg muntlig høring om den, og klarte å snakke meg opp til en A! Er så utrolig lykkelig og stolt, og måtte bare fortelle det til dere også! 😄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte meg litt på om jeg skulle poste her eller i skravletråden, men jeg det passer nok best her. Har fått igjen alle eksamener nå, og fullfører et studie hvor snittet er en svak C med en sterk B i snitt. Ingen C-er, og selv om jeg ikke fikk toppkarakter på masteren har jeg all grunn til å være stolt!

• Liker 3
Skrevet

Endelig er jeg ferdig med studiet - og det er godt bestått. Nå står jeg "for første gang" uten noe forutsigbart i fremtiden; jeg har ikke søkt jobb, og skal bare ha en lang pause. Spennende, deilig og kjempeskummelt! Håper det er noen år til jeg ramler inn i disse student-trådene igjen :)

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk tilbake siste karakter dette semesteret. Ble B, og jeg er veldig lettet for den for jeg hadde egentlig en veldig dårlig følelse da jeg leverte den inn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått A på alle eksamener dette studieåret! Det kjennes helt vilt godt. Jeg, som er under omskolering på grunn av at jeg møtte veggen ble helt knekt psykisk i tidligere jobb, og som har hatt en leder som bare kjeftet og fikk meg til å tro at jeg ikke hadde evner til noe som helst. In your face, mister K.S.! 

Anonymkode: 2e62c...f3b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...