Fame Skrevet 4. juli 2017 #781 Del Skrevet 4. juli 2017 Digg å komme seg gjennom andre året. Går nå siste året sykepleien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 4. juli 2017 #782 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg har klart meg gjennom førsteåret på farmasi uten et eneste stryk( og det er det mange som får) Og med ganske greie karakterer i det siste. Er en god følelse når jeg har tenkt på å gå denne linja ganske lenge og vært ganske redd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 4. juli 2017 #783 Del Skrevet 4. juli 2017 10 timer siden, Sugar&Spice skrev: Gratulerer!!!! Tusen takk<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #784 Del Skrevet 19. juli 2017 Fikk C og veldig fornøyd med det. Leste kun i 2 dager og heldigvis fikk vi en lett eksamen. Hadde vi fått en vanskelig oppgave hadde jeg strøket. Anonymkode: d25f5...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 28. juli 2017 #785 Del Skrevet 28. juli 2017 Har vært skikkelig nervøs for IELTS, men fikk 8.5, og har nå greid alt jeg trenger for å komme inn på master i Skottland :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 29. juli 2017 #786 Del Skrevet 29. juli 2017 (endret) Wuuhuuuu! Jeg fikk valgfagønsket mitt oppfyllt! Jeg var helt sikker på hva jeg ville ha, så selv om valg nr to også kunne være interessant var det alltid nr én jeg ønsket meg mest!! Forhåpentligvis blir jeg et steg nærmere forbrukerøkonom! Endret 29. juli 2017 av Sugar&Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #787 Del Skrevet 30. juli 2017 På 6/5/2017 den 20.57, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om jeg får "lov" til å være her (enda), men jeg fullfører snart VGS i en alder av 28, har forsøkt i mange år men ikke fått det til pga psykisk helse. Men nå er jeg altså snart ferdig og har søkt høyere utdanning Er stolt/flau, veldig godt å ha det overstått nå! Kommer sikkert til å grine når jeg får vitnemålet i hånda. Anonymkode: ebaf6...81a Jeg kom inn på NTNU! Førstevalget! Jeg tror ikke noe på det ennå, det er bare for drøyt at jeg liksom snart er igang med livet mitt. Gleder meg! Anonymkode: ebaf6...81a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julietv9 Skrevet 30. juli 2017 #788 Del Skrevet 30. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom inn på NTNU! Førstevalget! Jeg tror ikke noe på det ennå, det er bare for drøyt at jeg liksom snart er igang med livet mitt. Gleder meg! Anonymkode: ebaf6...81a Gratulerer og lykke til❤️❤️ Hva skal du studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #789 Del Skrevet 30. juli 2017 Sitat Jeg kom inn på NTNU! Førstevalget! Jeg tror ikke noe på det ennå, det er bare for drøyt at jeg liksom snart er igang med livet mitt. Gleder meg! Gratulerer så mye! Er i samme situasjon som deg, psykisk helse, 32 år, fikk vitnemål i vår. Gleder meg så utrolig mye til å komme igang, og tenk nå er vi studenter! Håper dette ikke blir min første og siste jublepost i denne tråden Anonymkode: dff14...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #790 Del Skrevet 30. juli 2017 4 timer siden, Julietv9 skrev: Gratulerer og lykke til❤️❤️ Hva skal du studere? Takk! ❤️ Er ganske få plasser, så jeg foretrekker å holde det for meg selv. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye! Er i samme situasjon som deg, psykisk helse, 32 år, fikk vitnemål i vår. Gleder meg så utrolig mye til å komme igang, og tenk nå er vi studenter! Håper dette ikke blir min første og siste jublepost i denne tråden Anonymkode: dff14...6d5 Åå, gratulerer! Ja tenk det, jeg trodde aldri det skulle skje! Du får ha masse lykke til! Håper på jubleposter fra oss begge Anonymkode: ebaf6...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #791 Del Skrevet 11. august 2017 Endelig fått stipend! Dette har vært en evig bekymring over sommeren ettersom jeg er litt vel forsinket og var ikke sikret støtte. Overførte tilbake i overkant av 20 000 kr tilbake til sparekontoen som har gått med til sommerutgifter og satte av husleie til oktober. Hater å bruke sparekontoen min, og særlig når det ble en del, men ettersom det var en litt spesiell situasjon i sommer hadde jeg ikke jobb. Nå har jeg veldig lite igjen å bruke på til neste utbetaling, men kan ta litt fra husleien til oktober hvis det blir krise. Nå er det snart konteeksamen, og jeg håper for guds skyld at jeg finner tilbake til denne tråden om noen dager. Anonymkode: 87e63...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. august 2017 #792 Del Skrevet 21. august 2017 I dag var første forelesning og ENDELIG er semesteret i gang igjen! Gleder meg helt vilt mye til å komme inn i gode rutiner og slikt igjen! FINALLY er ferien over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. oktober 2017 #793 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hadde en veldig bra lesedag på biblioteket i dag - til tross for teknisk trøbbel! Fikk litt oversikt i det faget jeg har nedprioritert hele semesteret hittil, så det føles veldig godt! Unner meg selv en hel kveld fri med bingewatching av Luksusfellen som belønning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 10. oktober 2017 #794 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har kommet meg enda litt videre i det dumme business communication-faget jeg har nedproritert! Jeg kjenner at jeg trenger mye mye mer tid på å tilnærme meg pensum i disse "myke" fagene (altså ikke matte, økonomi, finans, etc). Jeg kjenner jeg også blir mer sliten av å jobbe med dette faget, samme som med organisasjonsatferd og ledelses-faget i vårsemesteret. Jeg trenger rett og slett mer tid og krefter, og det har jeg endelig akseptert at jeg trenger! Så nå passer jeg på å bruke litt tid her og der på faget, istedenfor å sette av typ tre hele dager. Jeg jobber med business communication i to timer, og så tar jeg enten fri eller jobber med et annet fag. Det er rett og slett mer produktivt å jobbe med det sånn, enn å ende opp med å hate livet og kjempe mot hjernen i flere dager. Det var veldig digg å finne ut av! Jeg fikk C i org-faget i fjor, og da fikk jeg de to emnene jeg kunne aller minst om på eksamen. Hadde jeg bare begynt to eller tre dager før med å pugge, så hadde jeg mest sannsynlig fått B eller kanskje en A i det faget. Svært frustrende, så nå tar jeg med meg den lærdommen videre og begynner tidlig nok med BC-faget i høst. Så får vi se det, om det hjelper noe særlig Føler fremdeles at det å være student er ca 80% mental utvikling, og 20% faglig utvikling............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 17. oktober 2017 #795 Del Skrevet 17. oktober 2017 Har stresset med tema til Captivate-prosjekt, men nå kom jeg på et og fikk OK til å bruke det av professoren. Lettet på trykket det! Så nå skal det bli greit å jobbe med de neste tre ukene siden det er et tema jeg brenner for (en historisk person jeg har vært fascinert av i 7 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #796 Del Skrevet 12. juni 2018 Har fått en A og en B hittil dette semesteret Anonymkode: 03c3a...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #797 Del Skrevet 12. juni 2018 Fikk A på Bacheloroppgaven min 🤩 Anonymkode: 66550...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #798 Del Skrevet 13. juni 2018 Jeg fikk B, C og D dette året. Den D’en irriterer meg. Siste eksamen har jeg ikke resultat på enda. Får håpe det ikke er en E, men mest sannsynlig en D det også. Exphil er skikkelig dritt! Anonymkode: ef843...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 21. mai 2019 #799 Del Skrevet 21. mai 2019 Ble ferdig for 2 år siden med masteren min, men fikk 94% på en sertifisering som krever 75%+ for å bestå. Evig student? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #800 Del Skrevet 21. mai 2019 Fikk beskjed av masterveilederen min om å utsette 6 måneder fordi oppgaven var ikke bygd opp bra nok i følge henne. Det var så mye å rette opp og konklusjonen var ikke tilstrekkelig. I beste fall, tippet hun på en D. Jeg mente den var bra nok. Sa at jeg tar sjansen, og leverte. Fikk A, og fikk beskjed om å gjøre den om til artikkel og få den utgitt i en tidsskrift. 😀 Anonymkode: 12b5c...3e4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå