Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk B og C på eksamener jeg trodde jeg skulle stryke på🙅 hei lønnsøkning 👀👊

Anonymkode: 0031b...8e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg får "lov" til å være her (enda), men jeg fullfører snart VGS i en alder av 28, har forsøkt i mange år men ikke fått det til pga psykisk helse. Men nå er jeg altså snart ferdig og har søkt høyere utdanning :) Er stolt/flau, veldig godt å ha det overstått nå! Kommer sikkert til å grine når jeg får vitnemålet i hånda.

Anonymkode: ebaf6...81a

Du er selvfølgelig velkommen her!!!!! Gratulerer så masse med (snart) fullført! <3 Jeg brukte også lenger enn normert tid på vgs pga psykisk helse. Du er ikke alene - og det at du fullfører nå viser at du er en fighter, en som ikke gir opp og en som fortjener dette! Gratulerer, og velkommen i klubben <3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hurraaaaaa fikk B på aller siste eksamen og er herved ferdig utdannet!! Nå gjenstår bare å levere bøkene på biblioteket, og få rose og vitnemål, så er jeg helt ferdig med høgskole! Og da jeg kom hjem så lå kontrakten til ny jobb i postkassen. Livet kan sørenmeg ikke bli bedre!!

Anonymkode: 4674a...fb6

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk 89% riktig på statistikkeksamen :alice::sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Sugar&Spice skrev:

Jeg fikk 89% riktig på statistikkeksamen :alice::sjenert:

A? 

Anonymkode: b7868...c64

Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Siste karakterer inne. Da har jeg bachelorgrad med nøyaktig B i snitt, og har greid kravet til Conditional Offer for Mastergrad i Edinburgh!!! For en lettelse. Vært fryktelig nervøs, men det gikk!!

Endret av Linaria
Skrevet

Bestått sykehuspraksis!

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

A? 

Det vet jeg ikke enda, for karakteren har ikke blitt lagt ut, kun løsningsforslaget. Jeg tør ikke håpe på en A, for jeg er ikke helt sikker på hvilken karakterskala skolen bruker. Men det blir jo uansett ikke dårligere enn B, og det er jo noe å juble for :hoppe: 

Skrevet

Fått tilbake første eksamen og det ble en A :D Teller dessverre bare 40% av karakteren, men likevel deilig.

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2017 den 12.28, Sugar&Spice skrev:

Du er selvfølgelig velkommen her!!!!! Gratulerer så masse med (snart) fullført! <3 Jeg brukte også lenger enn normert tid på vgs pga psykisk helse. Du er ikke alene - og det at du fullfører nå viser at du er en fighter, en som ikke gir opp og en som fortjener dette! Gratulerer, og velkommen i klubben <3

Takk <3 

Anonymkode: ebaf6...81a

Skrevet

Bestått legemiddelregning!

• Liker 2
Skrevet

Har levert masteroppgaven! Etter tre år med master, 120 % fast stilling og familie skal jeg faktisk ikke ha evig dårlig samvittighet for manglende lesing. 

Da er det bare å vente 12 uker på sensur (eller 14 uker da, siden jeg leverte 2 uker før tida). Håper veeeeldig på B, men er ikke sikker. Vil gjerne ha det så jeg har mulighet for å ta doktorgrad videre (da må snittet B både i fagene og på oppgaven), men det har jo egentlig ikke SÅ mye å si. Kommer sikkert ikke til å ta en doktorgrad likevel... 

Skrevet

Da er det et år til jeg trenger å stresse med karakterer igjen, fikk igjen siste eksamen i dag og kan enda skryte på meg å ikke ha en eneste karakter som er dårligere enn B :nori:

Skrevet (endret)

Fått bekreftelse på at jeg har nok praksis dokumentert til 23/5, så nå kan jeg slappe av og bare vente i spenning på svar fra samordnaopptak den 20. juli!

Skal si det lettet å få vite dette, har vært usikker på om det har vært nok da det har vært en del småjobber med liten stillingsprosent. Så krysser virkelig fingrene for at jeg kan kalle meg student om et par måneders tid!

Endret av TinyBean
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sarah Dee skrev:

Da er det et år til jeg trenger å stresse med karakterer igjen, fikk igjen siste eksamen i dag og kan enda skryte på meg å ikke ha en eneste karakter som er dårligere enn B :nori:

Hva studerer du? :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva studerer du? :)

Juss :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på et studieprogram som vanligvis bare har eksamen én gang i året der vi ikke har bokstavkarakterer. Det høres egentlig ganske greit ut? Det er det, men jeg føler meg ikke alltid som den vanlige student med flere eksamener og det å jobbe mot å få gode karakterer. Til høsten vil jeg imidlertid ha noen vanlige emner, og et par halvveisvanlige emner. Ganske forfriskende med en endring, og studieprogresjonen føles ikke like platt (selv om jeg absolutt liker studiet jeg går på). Gleder meg til neste semesterregistrering åpner! :) 

Anonymkode: 6b6b0...ef2

Skrevet

Fikk B på masteroppgaven min i anvendt matematikk, og stilling som doktorgradstipendiat :nori:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nå 1/6 lege :D

Anonymkode: eb411...3ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2017 den 18.02, TinyBean skrev:

Fått bekreftelse på at jeg har nok praksis dokumentert til 23/5, så nå kan jeg slappe av og bare vente i spenning på svar fra samordnaopptak den 20. juli!

Skal si det lettet å få vite dette, har vært usikker på om det har vært nok da det har vært en del småjobber med liten stillingsprosent. Så krysser virkelig fingrene for at jeg kan kalle meg student om et par måneders tid!

Ringte du selv og spurte om dette?? Jeg er veldig spent selv, men har ikke hørt om det er godkjent ennå! :-/

Anonymkode: db329...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...