Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så glad! Pga uforutsette omstendigheter gikk hele leseperioden før jul bort og jeg fikk knapt lest. Likevel endte jeg opp med B og C'er. Jeg var sikker på minst to stryk og har lagt opp dette semesteret slik at jeg kunne ta opp de emnene. Men halleluja, nå står jeg litt friere! Kanskje jeg bruker tiden på å pynte på karakterene, for her har jeg mer å hente.

Anonymkode: 7daa3...a29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk B som første bokstavkarakter på masternivå :hoppendeglad: 

Anonymkode: 0300c...d01

• Liker 4
Gjest Linaria
Skrevet (endret)

Regnet nettopp ut snittet hittil på bacheloren (er i siste semester). Har alltid følt at jeg har gjort det ganske dårlig fordi jeg har noen irriterende C-er der jeg føler jeg kunne gjort det bedre, men jeg har til nå 3 C-er, 6 B-er og 6 A-er og det gir meg jo et snitt på en sterk B. Kanskje det er håp for den utenlandske masteren jeg skal søke på! :laugh::laugh:

Dette semesteret tar jeg 40 poeng fordi jeg kjenner meg så smart etter at jeg fikk A nesten uten å møte opp på forelesning forrige semester. Tar til og med litt realfag, selv om jeg er HF-student. Selvtilliten på topp før siste semester! 

Endret av Linaria
Skrevet

Hvordan klarer dere å få så gode karakterer?

er det fordi dere er flinke til akademisk skriving?

Anonymkode: cba37...f64

• Liker 2
Skrevet

Tok ekstra fag, og kvalifiserer nå til en B i snitt på masteren :nori:

Ikke superfornøyd, men 2016 var ikke det mest fantastiske året og jeg fikk ikke gjort det så bra som jeg ønsket, så jeg tvinger meg selv til å være stolt av meg selv :P

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

På tide å vekke tråden til live igjen!
Har ikke fått noen karakterer enda, men har hatt to noe vanskelige eksamener på en uke som begge har gått bra! Nå er det nesten en måned til neste, så drar hjemmom en svipptur til 17. mai:nori:

Skrevet

Jeg snakket meg opp på den muntlige prøven til hjemmeeksamenen :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Ferdig utdannet om 1 uke. Og jeg ligger for første gang i historien godt an :bolledeig:

Gjest Linaria
Skrevet

Fått conditional offer til akkurat den masteren på akkurat det universitetet jeg ønsker! trenger B i snitt da, så nå må jeg fokusere på hjemmeeksamen her :P En C og en B dette semesteret og jeg er inne! 

• 3 uker senere...
Skrevet

Sjekket nettopp sensur på en skiftlig eksamen, og var en av totalt fem prosent som fikk A:mynona:
Dette er første året mitt på universitetet, og den fjerde A´en min (av fem mulige). Er så glad og forvirret!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Reckless skrev:

Sjekket nettopp sensur på en skiftlig eksamen, og var en av totalt fem prosent som fikk A:mynona:
Dette er første året mitt på universitetet, og den fjerde A´en min (av fem mulige). Er så glad og forvirret!!

Gratulerer! Så bra! Du jobber tydeligvis godt og gjør de riktige tingene. Fortsett på samme vis så kommer dette til å gå strålende 👍🙂

Anonymkode: 7daa3...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Reckless skrev:

Hva studerer du? :)

Anonymkode: b7868...c64

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva studerer du? :)

Anonymkode: b7868...c64

Har tatt et årsstudium i sosiologi:)

Skrevet

Håper jeg kan melde meg inn i tråden om en uke, når de første karakterene mine begynner å komme :O

Forrige semester gikk over ALL forventning, så håper at jeg kan juble litt over dette også.

Uansett vil jeg juble fordi jeg endelig har funnet et studie og en skole jeg trives kjempegodt på! JEg har droppet ut av universitetet tre ganger (samme linja også... skal ha for at jeg prøvde!) og høyskolen en gang. Det å ta høyere utdanning har ikke akkurat vært "den beste tiden av livet mitt", som alle sier at studietiden skal være. Men nå har jeg funnet et studie jeg elsker og trives kjempegodt på!!! OG det kan jeg vel juble for uansett? :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Håper jeg kan melde meg inn i tråden om en uke, når de første karakterene mine begynner å komme :O

Forrige semester gikk over ALL forventning, så håper at jeg kan juble litt over dette også.

Uansett vil jeg juble fordi jeg endelig har funnet et studie og en skole jeg trives kjempegodt på! JEg har droppet ut av universitetet tre ganger (samme linja også... skal ha for at jeg prøvde!) og høyskolen en gang. Det å ta høyere utdanning har ikke akkurat vært "den beste tiden av livet mitt", som alle sier at studietiden skal være. Men nå har jeg funnet et studie jeg elsker og trives kjempegodt på!!! OG det kan jeg vel juble for uansett? :D

Så hyggelig å høre at du har kommet deg til rette etter noen forsøk som ikke fungerte. Det er absolutt noe å juble for! 

Anonymkode: 9837d...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Okei, teknisk sett er det ikke jeg som er studenten (enda) i dette tilfellet så beklager om jeg bryter en regel, men en god venninne av meg fikk A på sin siste eksamen og jeg er så stolt! Hun har jobbet så hardt og jeg er så glad på hennes vegne for at arbeidet fikk så bra resultater! Vi skal definitivt feire henne nå til mandag.

Haha, ville bare blåse ut positivitet. Kommer nok tilbake til høsten, håper jeg! 

Gratulerer til dere andre som har fått karakterer dere håpet på! Nå skal jeg forsvinne fra denne tråden igjen.

Anonymkode: d4c74...303

• Liker 1
Skrevet

Fikk A på bachelor-oppgaven! Så glad og letta :nordvesta:
Blir enten A eller B i gjennomsnitt på studiet totalt, men er veldig fornøyd med begge deler. Nå er det bare å krysse fingrene for å komme inn på master til høsten...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er egentlig fornøyd med første år på studiet mitt. Merker at jeg har litt igjen å gå på når det gjelder rutiner og slike ting, men jeg synes det har gått bra. 

Har fått C på alle mine eksamener, og det er jo ikke en dårlig karakter. 

Dette semesteret er jeg ekstra fornøyd fordi jeg synes at det har vært ekstra utfordrende. Jeg har hatt ting privat som har plaget meg og opptatt mye av tiden min, og jeg har også sosial fobi. Vi har hatt ganske mye og tettpakket opplegg dette semesteret, og det har til tider vært mye. Jeg har måttet utfordre meg selv ganske mye. 

Dette semesteret hadde jeg også min første muntlige eksamen på mange år, og jeg var til legen for å få meg noe beroligende, men valgte å ikke ta det.  Det gikk så mye bedre enn jeg trodde, og jeg er stolt av meg selv. Dette kan jo bare gå oppover nå :nordvesta:

Endret av Elaine Marley
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fikk drømmejobben torsdag ettermiddag, og hadde siste eksamen i bachelorgraden min fredag:biggrin::nordvesta:Er det mulig? JA! Kan ikke tro at det er sant.....:yvonne: 

Anonymkode: 7a5f9...252

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får "lov" til å være her (enda), men jeg fullfører snart VGS i en alder av 28, har forsøkt i mange år men ikke fått det til pga psykisk helse. Men nå er jeg altså snart ferdig og har søkt høyere utdanning :) Er stolt/flau, veldig godt å ha det overstått nå! Kommer sikkert til å grine når jeg får vitnemålet i hånda.

Anonymkode: ebaf6...81a

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...