Gå til innhold

Hvordan tolke om han vil ha sex eller forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Hvilke tegn vil dere si tyder på om han vil ha sex, eller om han vil mer enn bare det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han bare tar kontakt for å møtes, er han nok ikke ute etter et forhold. Hvis han tar kontakt utenom dette også, prater om løst og fast og er interessert i deg og ditt, så er han nok interessert i mer enn bare sex.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvis han bare tar kontakt for å møtes, er han nok ikke ute etter et forhold. Hvis han tar kontakt utenom dette også, prater om løst og fast og er interessert i deg og ditt, så er han nok interessert i mer enn bare sex.

men tenk om han bare later som?

Skrevet

Sier ikke det seg selv?

Når han prøver å overtale deg til å ha sex så er han først og fremst ute etter sex.

Skrevet

men tenk om han bare later som?

Det er selvfølgelig en risiko som en aldri kan beskytte seg mot.

Skrevet

At man er villig til å vente lengre tid før man har sex.

Altså at man gjerne møtes 5-6 ganger uten at det tas opp som noe sterkt tema. Man er aldri helt sikker, men det er ofte begrenset hvor mye en mann er med på "kun" for å komme i buksa på ei dame.

• Liker 2
Skrevet

Er helt umulig å vite helt sikkert. Tror det eneste du kan gjøre er å gi han sex med en gang og se hva som skjer.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sier ikke det seg selv?

Når han prøver å overtale deg til å ha sex så er han først og fremst ute etter sex.

Men om han ikke prøver å overtale men så får han sex og så viser det seg at han bare var ute etter det likevel?

Skrevet

Er helt umulig å vite helt sikkert. Tror det eneste du kan gjøre er å gi han sex med en gang og se hva som skjer.

Visst hun skal gjøre DET med alle mannfolkene så blir hun løs tøs.

Skrevet

Hvis han er mann så vil han ha sex, er han over 30 vil han ha forhold. :sengekos:

Skrevet

Det kan man aldri vite helt sikkert, men å vente ganske lenge med sex er det beste, etter min mening. Og jeg snakker ikke om å vente til 3. date. 10. minst.

• Liker 2
Skrevet

Men om han ikke prøver å overtale men så får han sex og så viser det seg at han bare var ute etter det likevel?

Ja, det er selvfølgelig alltid en risiko for det også.

Derfor er det smart å vente med sex. Se om den andre viser noen genuin interesse for deg på andre områder.

Og ikke minst finne ut om dere fungerer godt i sammen på alle (andre) områder.

Passer man ikke i sammen så blir det aldri noe bra forhold uansett.

Skrevet

Det kan man aldri vite helt sikkert, men å vente ganske lenge med sex er det beste, etter min mening. Og jeg snakker ikke om å vente til 3. date. 10. minst.

Dette!

Dog risikerer man også at menn som er interessert i forhold også faller fra underveis, men det er kanskje verdt det.

Skrevet

Hvis han er mann så vil han ha sex, er han over 30 vil han ha forhold. :sengekos:

hehe det stemmer hvertfall ikke med "min" fyr!

Han er 32år og behandler meg veldig bra,men forhold vil han ikke ha.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja, det er selvfølgelig alltid en risiko for det også.

Derfor er det smart å vente med sex. Se om den andre viser noen genuin interesse for deg på andre områder.

Og ikke minst finne ut om dere fungerer godt i sammen på alle (andre) områder.

Passer man ikke i sammen så blir det aldri noe bra forhold uansett.

Ja det har jeg fått høre og. jeg har faktisk prøvd begge deler både å vente og ikke vente. ingen av delene funka noe bedre enn det andre. Han ene ble sur fordi han måtte vente og stakk. men da er det vel like greit at han ikke fikk noe da..

Skrevet

Ja det har jeg fått høre og. jeg har faktisk prøvd begge deler både å vente og ikke vente. ingen av delene funka noe bedre enn det andre. Han ene ble sur fordi han måtte vente og stakk. men da er det vel like greit at han ikke fikk noe da..

Nei, det er ikke like greit - det er faktisk mye greiere ;)

Enda en fordel med å vente.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Nei, det er ikke like greit - det er faktisk mye greiere ;)

Enda en fordel med å vente.

Skulle bare ønske at alle var ærlige med hva de var ute etter helt fra begynnelsen av.. Er så drittlei av å måtte spille spill for å finne ut hva de vil.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

bullshit. Eller de vil tydeligvis ha forhold.. bare ikke med meg.

Skrevet (endret)

Skulle bare ønske at alle var ærlige med hva de var ute etter helt fra begynnelsen av.. Er så drittlei av å måtte spille spill for å finne ut hva de vil.

De virkelig utspekulerte individene har skjønt at det kortsiktig sett ikke lønner seg for dem selv å være ærlig.

Før eller senere går det selvfølgelig rett til helvete, men det er visst den tid og den sorg i deres øyne. Det mest sannsynlige er nok at de ikke klarer å tenke så langt.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...