AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Noen som har denne? Den lilla dingsen. Skal ene enden inn i skjeden og andre ligge på klitoris? Skal mannen liksom ha penisen sin inni sammen med den i skjeden da? Det går vel ikke?? Står den er perfekt for par, men jeg skjønner ikke helt. Noen kloke hoder her?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 External vibrator stimulates her clitoris. Internal vibrator slides into her vagina and stimulates her G-spot. Plenty of room for him to make love and share the vibrations. Det tok to sekunder å finne ut av på google. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 External vibrator stimulates her clitoris. Internal vibrator slides into her vagina and stimulates her G-spot. Plenty of room for him to make love and share the vibrations. Det tok to sekunder å finne ut av på google. lurte mer på om noen har faktisk prøvd den, og hvordan det var. Jeg skjønner ikke at det skal være plass til en ganske stor penis + den der inni min skjede.. og den deler til klitoris, holder den seg inntil av seg selv da liksom? siden det står en har hendene fri.
Lumsk Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes den fungerer veldig fint, men det kan nok være greit med litt ekstra glidemiddel. Den holder seg på plass siden den blir liggende imellom oss på en måte.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Den holder seg helt fint på plass, men man må ha glidemiddel, hvis ikke blir det fort trått. For meg er den ikke en hit, verken sammen med kjæresten eller alene. Den treffer verken klitoris eller g-punktet, så for meg var det 1000 kroner rett i dass... 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Har brukt den et par ganger, men får ikke til vibreringen på den, da det fulgte med amerikansk kontakt (kjøpt på eBay). Så har glemt den litt. Lenge siden jeg har prøvd den nå, og mener å huske at det ikke funket særlig bra med penis inni samtidig....
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Det var kjipt! Er veldig på jakt etter en vibrator som ikke er i veien mens vi har sex.. men den trenger jo ikke være inni samtidig da!! TS 1
Minya Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Hva med en sånn sommerfuglgreie? Spenner den fast med straps rundt lårene og så hviler den pent på venusberget men den kiler på klitten. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #9 Skrevet 17. desember 2011 Den funker om du har en stor kjøttfull mus!!! Ene og alene da!!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #10 Skrevet 17. desember 2011 Hva med en sånn sommerfuglgreie? Spenner den fast med straps rundt lårene og så hviler den pent på venusberget men den kiler på klitten. Den henger ikke fast på meg, og er alt for svak. Har den faktisk.. :/ TS
Avalon Skrevet 17. desember 2011 #11 Skrevet 17. desember 2011 Vi har hatt den.... den havna til slutt i søppla. Den satt ikke på plass, vrei og vridde seg hele tiden noe som faktisk var veldig vondt og jeg endte opp med å være full av blod etterpå. Glidemiddel ble brukt. Kan ikke si den traff klitoris heller den lille stunden den satt der den skulle.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #12 Skrevet 17. desember 2011 Ok, da sparer jeg den tusenlappen til noe annet ja! Takk for tilbakemeldinger. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå