Tonka Skrevet 17. desember 2011 #61 Skrevet 17. desember 2011 Det er vel å ta litt hardt i. Synes du?
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #62 Skrevet 17. desember 2011 Vet du jeg tror politiet har viktige ting og bruke resurser på...
Gjest SoWanted Skrevet 17. desember 2011 #63 Skrevet 17. desember 2011 Synes du? Ja. Jeg synes absolutt ingenting om hasj. Hadde ikke ringt og anmeldt jenta, men det betyr ikke at jeg ville hengt med henne. Folk som ruser seg illegalt har jeg ikke lyst å ha i omgangskretsen min. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #64 Skrevet 17. desember 2011 Jeg møtte også på en del av de før da jeg var yngre. Nå møter jeg fåtall av de. Heldigvis. Sånn er det vel for de fleste. Når folk begynner å etablere seg med partner og barn blir det mindre fest og moro.
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #65 Skrevet 17. desember 2011 Nei. Jeg hadde ikke gjort noe med det. Både jeg og politiet har viktigere saker å bruke tiden vår på.
Tussilago_2 Skrevet 18. desember 2011 #68 Skrevet 18. desember 2011 nei, tror heller ikke at dette er en sak politiet ville prioritert...
Gjest Cuntzilla Skrevet 18. desember 2011 #69 Skrevet 18. desember 2011 Nei, jeg hadde stukket nedom med smågodt og en bra plate. Det er ikke som om politiet hadde tatt ut ransakelsesordre for å beslaglegge en brukerdose og en bong uansett, det eneste de kunne gjort var å ringe pent på døra og si noen alvorsord. Men de har faktisk bedre ting å gjøre enn å skremme voksne mennesker bare fordi naboen deres ønsker dem vondt.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #70 Skrevet 18. desember 2011 Jeg møtte også på en del av de før da jeg var yngre. Nå møter jeg fåtall av de. Heldigvis. Og heldigvis er det ikke normalt at det går jointer på rundgang lengre når jeg omgåes andre mennesker. Hadde det vært en normal greie, så hadde jeg kuttet de ut. Det kan jo også være at folk er ganske diskrete når de vet at noen (f eks du) ikke røyker og er negativ til at de gjør det. Noe som forsåvidt støtter det andre innlegget ditt om hvorfor hun ikke er mer forsiktig. Jeg vet at venner jeg har som signaliserer at de er veldig i mot all rusbruk (evt unntatt alkohol), sjelden vet hvem i omgangskretsen som av og til røyker hasj. Jeg røyker ikke selv, men framstår vel som mer tolerant, og oppdager i hvert fall over tid hvem som gjør det. Men sjelden jeg har opplevd innenlands at folk røyker helt åpenlyst, med mindre det er en etablert vennegjeng hvor alle vet det meste om hverandre. Er for øvrig over 30.
Jolene Skrevet 18. desember 2011 #71 Skrevet 18. desember 2011 Hehe, alle kommer vell til en viss alder hvor det å sniktitte på naboen er mer spennende enn ens eget liv. Dette er især utbredt blant pensjonister 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #72 Skrevet 19. desember 2011 Nei, hadde selv en under meg som røyket av og til, hørte aldri en lyd der nedenifra, bare luktet det av og til. Mens moren min hadde 2 unge gutter ved siden av seg som aldri gjorde noe ulovlig, bare hadde fest hver helg, bråket masse på trassen, de dempet seg om hun ba om det, men gikk en time så var det like ille, så dro de ut på byen.. endelig, noen timers stillhet, før de kom hjem med hver sin dame og det var stønning og knirking og dunking en god stund.
Especially Skrevet 19. desember 2011 #74 Skrevet 19. desember 2011 Det er ikke vannpipe hun røyker da?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #75 Skrevet 5. januar 2015 Ja. Jeg synes absolutt ingenting om hasj. (...) Folk som ruser seg illegalt har jeg ikke lyst å ha i omgangskretsen min. En 18-åring som drikker seg full på brennevin ruser seg også illegalt i Norge. Anonymous poster hash: 776a1...c4a
kaffemor Skrevet 5. januar 2015 #76 Skrevet 5. januar 2015 Naboen min røyker som en svamp. Ville aldri falt meg inn å ringe politiet.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #77 Skrevet 5. januar 2015 Det kommer helt an på situasjonen. Der jeg bodde før var det mye hasjrøyking i naboleilighetene. Den lukten kom inn i leiligheten vår og da ringte vi politiet. Hva folk gjør ellers er ikke så viktig for meg så lenge de gjør det på egen tomt. Anonymous poster hash: fa789...a84
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #78 Skrevet 5. januar 2015 det gjør dem hehehe.. joda vi har lov til å le alle sammen. de ler så fort de har lagt på røret. det er så mye dumt folk ringer inn for. husker en telefon hvor en dame ringte inn fordi mannen var på pub. hun ville ha han hjem fordi han skulle på jobb dagen etter for ikke å snakke om da noen ringte inn fordi de trodde katten lekte med en strikk i stua da de lå på soverommet. hahaha Jobber du i oprasjonsentralen? Var ikke det noe på serien politiet om kvinne som ville ha mannen hjem fordi han skulle på jobbAnonymous poster hash: 1d4bc...955
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #79 Skrevet 5. januar 2015 En 18-åring som drikker seg full på brennevin ruser seg også illegalt i Norge. Anonymous poster hash: 776a1...c4a Faktisk ikke det er lov og drikke når du er under 18 men ingen har lov og selge alkohol til folk under 18Anonymous poster hash: 1d4bc...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå