Gå til innhold

Hadde du ringt politiet...

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Politiet ler ikke av folk som ringer inn, da. Det har de ikke lov til.

det gjør dem hehehe.. joda vi har lov til å le alle sammen. de ler så fort de har lagt på røret. det er så mye dumt folk ringer inn for. husker en telefon hvor en dame ringte inn fordi mannen var på pub. hun ville ha han hjem fordi han skulle på jobb dagen etter :gjeiper: for ikke å snakke om da noen ringte inn fordi de trodde katten lekte med en strikk i stua da de lå på soverommet. hahaha

Endret av Nuppdupp
Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Haha, nei absolutt ikke, hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

eh nei. det er vell strengt talt ikke din sak, dessuten kan du ikke være sikker på om det er hasj hun røyker en gang..

Skrevet

hadde ikke brydd meg litt engang. La hun få gjøre det hun vil, pass på dine egne saker:)

Skrevet

Hva slags rasshøl ringer politiet fordi en nabo som ikke engang plager deg røyker hasj UT AV VINDUET en gang iblant? Fy faen, folk må lære seg å passe sine egne saker, ikke legge sin klamme moralske hånd over andres liv. Gir det deg en følelse av makt? Å når som helst kunne ta en telefon og muligens gjøre så jenta mister jobb og leilighet? Folk er pokker meg ********* som vurderer å ringe i utgangspunktet. SKAM DEG!

• Liker 8
Skrevet

Politiet ler ikke av folk som ringer inn, da. Det har de ikke lov til.

Neivel?

Si det til han jeg snakket med da jeg ringte politiet for 2-3 år siden.

Og nei, det er klart at jeg ikke hadde ringt politiet for å fortelle at naboen røyka hasj.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Helt enkelt nei. Hun plager deg ikke, dermed angår det deg ikke.

Skrevet

Jeg bor rett over gaten for ei som jeg er rimelig sikker på røyker hasj en gang i blant. Hun bor i en kjellerleilighet, og har sin egen hage. Der har jeg noen kvelder sett henne gjennom vinduet mitt (hagen er ikke så godt synlig fra gaten), hvor hun sitter å røyker fra en slik glasspipe sak. Om jeg åpner vinduet mitt kan jeg også høre en boble/surklelyd. Hun er ellers rolig og virker snill, aldri fester, virker også som hun har fast jobb. Er kun noen kvelder i blant. Hadde dere sagt i fra til huseieren hennes eller ringt politiet?

Hasjrøykere er som oftest svært rolige. Klarer ikke å se hvorfor du skulle føle deg truet. For å svare deg på spørsmålet så er svaret et ganske enkelt nei, det hadde jeg ikke gjort.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Nei, det hadde jeg brydd meg fint lite om, men jeg hadde kanskje nevnt for henne at hun burde passe litt på så ikke andre ser det og evnt ringer politiet

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ringe politiet??? Hva mine naboer bedriver tiden sin med er ikke min sak, og så lenge det ikke går utover noen så ser jeg ikke problemet... :jepp:

Gjest SoWanted
Skrevet

Jeg synes forresten det virker rart at hun røyker uten å trekke for gardinene. Dessuten lukter det jo opp.

Jeg hadde aldri tatt sjansen på å røyke hasj i en leid kjellerleilighet hvis husvertene var hjemme.

Skrevet

Herregud, hvorfor skulle du det???...la nå jenta få røyke i fred.

Også; pass dine egne saker!!!

Skrevet

Trenger ikke være hasj en gang, er nok bare en vannpipe. Hasj røyker man som regel av bong, ikke en slik pipe som bobler :)

Bong er fellesnevner for alt røykeutstyr med luftehull, så vannpiper er også en bong, kalles vanligvis vannbong. Mitt inntykk er at vannbong er det vanligste blant de som røyker mye pipe, siden det er snillere med lungene enn piper uten vann.

Jeg hadde heller ikke ringt politiet, hasjrøykere gjør sjelden noen fortred, og ærlig talt synes jeg det er tull å kaste bort politiets ressurser nå når de sliter med å være nok til stede i forhold til overfallsvoldtekter, ran og annen kriminalitet som faktisk gjør skade på mennesker.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes forresten det virker rart at hun røyker uten å trekke for gardinene. Dessuten lukter det jo opp.

Jeg hadde aldri tatt sjansen på å røyke hasj i en leid kjellerleilighet hvis husvertene var hjemme.

Hasjrøyking er såpass utbredt og akseptert at de fleste ikke gidder å sitte i mørklagte leiligheter og dampe i smug lenger.

En leilighet skal være svært dårlig isolert for at røyk skal kunne sive mellom etasjene, og når så er tilfelle får man vanligvis beskjed om dette i forhold til vanlig sigarettrøyk, som også setter mere lukt enn hasjrøyk.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg bor rett over gaten for ei som jeg er rimelig sikker på røyker hasj en gang i blant. Hun bor i en kjellerleilighet, og har sin egen hage. Der har jeg noen kvelder sett henne gjennom vinduet mitt (hagen er ikke så godt synlig fra gaten), hvor hun sitter å røyker fra en slik glasspipe sak. Om jeg åpner vinduet mitt kan jeg også høre en boble/surklelyd. Hun er ellers rolig og virker snill, aldri fester, virker også som hun har fast jobb. Er kun noen kvelder i blant. Hadde dere sagt i fra til huseieren hennes eller ringt politiet?

Nei, hadde heller ringt på hos henne istedet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, hadde heller ringt på hos henne istedet.

Haha, second that. Jeg synes det høres ut som en koselig nabo :)

Gjest SoWanted
Skrevet

Hasjrøyking er såpass utbredt og akseptert at de fleste ikke gidder å sitte i mørklagte leiligheter og dampe i smug lenger.

En leilighet skal være svært dårlig isolert for at røyk skal kunne sive mellom etasjene, og når så er tilfelle får man vanligvis beskjed om dette i forhold til vanlig sigarettrøyk, som også setter mere lukt enn hasjrøyk.

Det er vel å ta litt hardt i.

Gjest Consensio
Skrevet

Det er vel å ta litt hardt i.

Javel?

Annenhver person jeg møtet på røyker hasj (så og si)

Helt normalt at det går jointer på rundgang når man er med andre.

Nesten mer sjeldent å ikke møte på hasj og hasjrøykere.

Og jeg omgås alle typer mennesker

• Liker 2
Gjest SoWanted
Skrevet

Javel?

Annenhver person jeg møtet på røyker hasj (så og si)

Helt normalt at det går jointer på rundgang når man er med andre.

Nesten mer sjeldent å ikke møte på hasj og hasjrøykere.

Og jeg omgås alle typer mennesker

Jeg møtte også på en del av de før da jeg var yngre.

Nå møter jeg fåtall av de. Heldigvis. :)

Og heldigvis er det ikke normalt at det går jointer på rundgang lengre når jeg omgåes andre mennesker. Hadde det vært en normal greie, så hadde jeg kuttet de ut.

Skrevet

Nei. Ikke med mindre det er andre faktorer, som husbråk, festing ect. som hadde gått ut over meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...