Gå til innhold

Hadde du ringt politiet...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:bond: :bond: :bond: ja ring politiet med en gang!

Det hadde i så fall blitt en gang jeg "tok" henne i å gjøre det igjen.

Skrevet

Hadde bare flirt for meg selv.

Jeg kjenner nemlig igjen lukta så jeg skjønner.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det hadde i så fall blitt en gang jeg "tok" henne i å gjøre det igjen.

But, why?

Skrevet

But, why?

Kanskje ikke anmeldt, men gitt beskjed til huseieren? Jeg hadde iallefall likt å vite om leietakeren min drev på med slikt. Har nulltoleranse når det kommer til narkotika, det er ulovlig, og det ene kan jo føre til det andre.

• Liker 3
Skrevet

Pass dine egne saker.

• Liker 1
Gjest SoWanted
Skrevet

Dersom hun ikke har barn så hadde jeg ikke giddet å bruke en kalori på å bry meg.

• Liker 1
Skrevet

Bor i et nabolag dær jeg vet det er flere som selger og røyker hasj. Kunne ikke bry meg mindre. :cowboy:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Hennes valg, og hun plager jo ingen ved å gjøre det.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kanskje ikke anmeldt, men gitt beskjed til huseieren? Jeg hadde iallefall likt å vite om leietakeren min drev på med slikt. Har nulltoleranse når det kommer til narkotika, det er ulovlig, og det ene kan jo føre til det andre.

Syns du vrikelig hun fortjener å miste hjemmet sitt fordi hun røyker hasj innimellom?

Slik om jeg tolket det første innlegget ditt, så er hun jo en ordentlig og rolig person ellers.

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Det skjer ingenting uansett. For det første har ikke politiet ressurser til å reise rundt og fakke alle som røyker litt hasj innimellom.

For det andre vil straffen i aller verste fall bli en liten bot (Bruk av cannabis er vel så godt som avkriminalisert i praksis, aldri hørt om noen som har fått straff for å røyke bom!).

For det tredje høres det ut som om hun ikke plager noen, og om hun vil røyke hasj er det vel et valg hun får ta selv. Plager det deg på noen måte?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror nok bare politiet bare ler om du ringer å sier at naboen røyker hasj en par ganger i uka...i hvertfall om du ikke bor på et lite sted på landsbygda.

og det er nok langt fler rundt i nabolaget ditt som røyker, eller evt bruker sterkere dop!

Skrevet

Nei, det hadde jeg nok ikke gjort. Hadde helt ærlig ikke brydd meg.

Skrevet

jeg tror nok bare politiet bare ler om du ringer å sier at naboen røyker hasj en par ganger i uka...i hvertfall om du ikke bor på et lite sted på landsbygda.

og det er nok langt fler rundt i nabolaget ditt som røyker, eller evt bruker sterkere dop!

Politiet ler ikke av folk som ringer inn, da. Det har de ikke lov til.

Skrevet

Hadde ikke ringt politiet nei.

Skrevet

Blir egentlig verden noe bedre av å kaste henne i fengsel, sparke henne ut av leiligheten og kanskje la hun miste jobben i tilegg?

Jeg tror ikke det.

Selv har ei fyllebøtte til nabo som drikker så og si hver dag, det er bråk og uro der og hver eneste helg også til ut på kvelden, natta. Og er full fest der da, de går ut og inn, jeg hører musikken dems også veldig ofte.

TS,vi kan godt bytte. Så kan du få en nabo som er mer eller mindre lovlydig (han demper seg når man sier i fra da, men glemt neste dag), så kan jeg få en rolig kriminell en i stede :)

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Politiet ler ikke av folk som ringer inn, da. Det har de ikke lov til.

hehee, neeiii, jeg mente jo ikke bokstavligtalt at de ler i den andre enden i telefonrøret.. det er jo bare et uttrykk :)

Jeg tviler på at de har kapasitet til å dra hjem til naboen å gjøre noe med det.

Skrevet

Nei jeg hadde ikke ringt politiet. Hadde det vært en nabo som i tillegg festet og bråkte mye, ville jeg imidlertid vurdert å ringe politiet i en slik anledning, så fikk de heller få noia (og evt straff) da. Så enge det virker som en helt ok, rolig og grei person ville jeg ikke brydd meg i det hele tatt.

Skrevet

Jeg bor rett over gaten for ei som jeg er rimelig sikker på røyker hasj en gang i blant. Hun bor i en kjellerleilighet, og har sin egen hage. Der har jeg noen kvelder sett henne gjennom vinduet mitt (hagen er ikke så godt synlig fra gaten), hvor hun sitter å røyker fra en slik glasspipe sak. Om jeg åpner vinduet mitt kan jeg også høre en boble/surklelyd. Hun er ellers rolig og virker snill, aldri fester, virker også som hun har fast jobb. Er kun noen kvelder i blant. Hadde dere sagt i fra til huseieren hennes eller ringt politiet?

Ehm, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...