Gå til innhold

Menssmerte uten mensen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt menssmerte i 1 uke no. Det er ikke sterke menssmerte. Men kjenner det hele tiden. Jeg skal ikke ha mensen før om 2 uker. Er det normalt?

Jeg tenker jo på eggløsning, men man kan vell ikke ha menssmerte i 1 uke da?:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningssmerter?

Graviditet?

Tviler på jeg er gravid. Jeg har glemt 2 p-piller første uka på brettet. Men jeg fikk jo menssmerte litt over 1 uke etter det.. Så tviler på jeg får symptomer så fort:p

Gjest badeand1
Skrevet

Tviler på jeg er gravid. Jeg har glemt 2 p-piller første uka på brettet. Men jeg fikk jo menssmerte litt over 1 uke etter det.. Så tviler på jeg får symptomer så fort:p

hadde du sex uka før så kan du være gravid.

Skrevet

hadde du sex uka før så kan du være gravid.

ja. Men uansett, visst jeg ble gravid da jeg glemte p-pillene så går det jo ikke ant å merke at du er gravid 1(!!) uke etterpå. må det ikke gå over 2 uker da?!

Og er det vanlig med menssmerte visst du er gravid?

Gjest badeand1
Skrevet

ja. Men uansett, visst jeg ble gravid da jeg glemte p-pillene så går det jo ikke ant å merke at du er gravid 1(!!) uke etterpå. må det ikke gå over 2 uker da?!

Og er det vanlig med menssmerte visst du er gravid?

Man kan kjenne noen murringer i magen når man er gravid. Men hvor fort det kommer aner jeg ikke.

Skrevet

Man kan kjenne noen murringer i magen når man er gravid. Men hvor fort det kommer aner jeg ikke.

Okei.

Skrevet

Jeg hadde svimlebyer og var rar i kroppen bare dager etter befruktning begge graviditetene så jo det er fullt mulig ;)

Skrevet

Jeg hadde svimlebyer og var rar i kroppen bare dager etter befruktning begge graviditetene så jo det er fullt mulig ;)

Samme her!! Kjente ganske fort at noe skjedde ja!

Skrevet

Samme her!! Kjente ganske fort at noe skjedde ja!

Oi da:p Heh, hadde vært kjekt om jeg var gravid : D

Jeg har fått sånn liten kul framme på magen og, ( har ikke gått opp i vekt), noe jeg ikke har hatt før. Det er liksom en liten "kul" som stikker ut hele tiden, er vell oppblåst! Så kan jo vær pga jeg skal ha mensen om 2 uker.

Skrevet

En ting til; jeg får helt ekstremt vondt i høyre side av magen når jeg har sex. Det dunker liksom oppi noe. Vanskelig å forklare. Det er helt nede med magen.. hva kan det vær?

Skrevet

det høres lit ut som tarm smerter. går du på do å gjør nr 2 hver dag?

d kan også være tamene har vridd seg litt, det gir mensenlignende smerter.

og hvis det ikke er det så vil jeg bare fortelle at livmoren som skaper mensensmerter er jo en stor muskel egentlig (som jeg har lært) og den kan trekke seg sammen og lage ubehag utenom mensen perioden og alt er helt normalt.

men hvis plagene ikke går bort kan det være noe alvorligt, fks kreft! så gå til legen om det plager deg =)

Skrevet

det høres lit ut som tarm smerter. går du på do å gjør nr 2 hver dag?

d kan også være tamene har vridd seg litt, det gir mensenlignende smerter.

og hvis det ikke er det så vil jeg bare fortelle at livmoren som skaper mensensmerter er jo en stor muskel egentlig (som jeg har lært) og den kan trekke seg sammen og lage ubehag utenom mensen perioden og alt er helt normalt.

men hvis plagene ikke går bort kan det være noe alvorligt, fks kreft! så gå til legen om det plager deg =)

Jeg går på do og gjør nr 2 hver dag ja :P

Skrevet

kan økt utflod være tegn på gravidtet? Har aldri hatt så mye utflod før. Når jeg har vært på do og tørker meg så ligger det MYE utflod på papiret. Sorry detaljene

Gjest badeand1
Skrevet

kan økt utflod være tegn på gravidtet? Har aldri hatt så mye utflod før. Når jeg har vært på do og tørker meg så ligger det MYE utflod på papiret. Sorry detaljene

Jepp,, det kan det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...