Gå til innhold

Alltid sliten..

Fremhevede innlegg

Gjest Søvnløs
Skrevet

Inatt sovna jeg rundt fem, og stod opp tolv idag. Nå er jeg kjempetrøtt, klarer såvidt å sitte her å trykke og alt jeg vil er å ligge nede å slappe av. De siste nettene har jeg sovet masse (typ 12+ timer) og sovner gjerne til fem om ettermiddagen (legger meg sent!)

Igår var jeg ute i tre timer, og etterpå var jeg helt utslitt.. samme med de andre dagene jeg bare er ute med venner i noen timer.

Er dette normalt? og alltid være sliten? føler meg aldri utvilt, og om jeg gjør det varer det veldig kort.

Såvidt jeg vet mangler jeg ikke jern, eller noe sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og få sjekket jern og b-vitamin.

Gjest navnelapp
Skrevet

Kva fyller du dagane dine med? Er du i jobb eller går du på skule? Ofte hjelper det faktisk å vere i aktivitet. Har du fått sjekka jern- og vitaminnivåa? Det kan hende du ville ha godt av ei b12-sprøyte.

Gjest søvnløs
Skrevet

Jeg går på skole (Juleferie nå da) og er DRIT lei, vil bare slutte. Er dårlig psyisk og, men har da overlevd hele høsten.

Jeg prøver også å trene, men har jo aldri overskudd til det, pleier å tvinge meg til å trene, men ikke alltid jeg greier det heller!

Har ikke sjekket sånt på noen år, men tror jeg er helt ok faktisk :/

Skrevet

sjekk b12

Skrevet

Jeg har det også slik, men ikke like ekstremt som deg. For meg hjelper det veldig å være i aktivitet, og alltid ha noe å gjøre. Da kjenner jeg ikke at jeg er "sliten", og blir full av energi.

Gjest søvnløs
Skrevet

Jeg klarer liksom ikke heller og ha noe å gjøre hele tiden, for jeg har en trang til endel alenetid..

Lurer på om det kan være fordi jeg har spist dårlig i det siste.. ifølge vekta har jeg gått ned tre kilo på en uke :S

Hva er b12?

Skrevet (endret)

for mange skrivefeil

Endret av xante
Skrevet

Jeg hadde fått en sjekk hos legen for dette er ikke normalt. Vitaminer, B12, stoffskiftet mm.

• Liker 1
Gjest søvnløs
Skrevet

for mange skrivefeil

Javel. Jævelig relevant?

Gjest søvnløs
Skrevet

Nå har jeg sovet en time, så er litt mer våken..

Skrevet

Ta en tur til legen du, og få et skikkelig svar på hva som feiler deg.

Du tror ikke at det er noe med verdiene dine, men på hvilket grunnlag kan du si dette? Du sier jo selv at du er sliten hele tiden, så noe er jo helt klart galt.

Det er ei heller normalt å gå ned 3kg på en uke.

Ingen her på kvinneguiden kan svare på hva som feiler deg. Ja - vi kan komme med forslag utifra egne erfaringer, men i slike tilfeller som dette er det nok best å få en skikkelig vurdering av en som kan dette. ;)

Gjest søvnløs
Skrevet

Fordi jeg ALDRI ha feilet noe fysisk omtrent. Bare psykisk, så tror kanskje det bare er derfor, men jeg vet jo ikke som sagt.. Derfor jeg spurte her, vet jo at dere ikke er en gjeng med leger, hehe

Gjest søvnløs
Skrevet

Også veldig typisk og bli våken på natta -_-

Gjest navnelapp
Skrevet

B12 er eit vitamin som kroppen treng. viss ein manglar det kan ein føle seg som du gjer. Enkelte menneske tek ikkje opp b12 like godt som andre, og treng difor tilskot. kanskje du er blant dei?

Skrevet

Jeg er sånn når stoffskiftet mitt er for høyt. Bare sliten, går ned i vekt og sover bare få timer sammenhengende uansett hvor sliten jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...