AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Kjæresten og jeg var på hyttetur (leid hytte) i september. En uke etter hjemkomst fikk jeg kløende prikker/stikk over hele kroppen. Det var helt uutholdelig, og jeg var hos lege flere ganger. Han kunne ikke si annet enn at han trodde jeg hadde dratt med meg noe hjem fra hytta. Kjæresten fikk bare noen få. Jeg har imidlertid fått nye stikk som dukker opp hver eneste dag. Er ikke så ille som i begynnelsen (de er liksom litt mindre og er også ferre), men etter at kjæresten ble sambo har også han fått. Vi har hund og katt, men tror ikke disse har fuglelopper. Dessuten har dette vart i over 3 måneder nå, og jeg har lest at fuglelopper dør pg.a. inneklima etter et par uker. Har et barn også, men h*n har ikke fått noen. Først trodde vi at det kunne være veggdyr og at det begrenset seg til soverommet. Nå får vi dem når vi sitter i stua også. De aller første stikkene fikk jeg for øvrig da jeg satt på jobben. Så hva det måtte være befant seg altså under genseren min. Hva pokker kan dette være?? Det forsvinner jo ALDRI!!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Pinnsvinlopper?? De kan overleve i 6mnd? De biter hund, katt, mennesker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå