Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Uff, dette er forferdelig, våknet nettopp av et stygt mareritt, heldigvis våknet jeg! Trenger hjelp. Jeg er en person som har opplevd veldig mye i livet, veldig. Men det har likevel aldri vært et direkte problem i drømmer. Men nå har jeg et mareritt som gjentar seg. La meg fortelle litt rundt det først. Jeg hadde et forhold til en gutt i bygda, jeg kjenner familien veldig godt, flotte folk. Derfor er marerittet så jævlig. Jeg drømmer at det er svært realistisk, det er alltid fint vær. Jeg har nä drømt det 3 gangen på ca 1 år, husker fra gang til gang. Slik var det i natt; jeg går på gården til exen min og faren hans kommer ( han er så utrolig hyggelig, så dette ER fælt), og han tar tak i meg. Jeg har egentlig ikke så lyst men sitter nå der. Så snakker han rolig til meg, tar på meg, og det som gjentar seg spesielt er at nå ser jeg min ex på avstand. Jeg river meg løs og løper noen meter för jeg stopper og snur meg og ser på faren som står der og roper meg tilbake. Jeg er livredd, og helt gelé i hele meg. Han er sint og banner, så kommer han løpende mot meg. Jeg vil skrike, hyle, men ut halsen min kommer det bare en slags hvesing og bena rører seg ikke. Så våkner jeg, alltid før han rekker å komme bort. Herregud, hva feiler det meg? De folka er veldig greie og snille. Forstår heller ikke hva dette marerittet skal illustrere?
hufsa! Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Heia,må bare spørre:bruker du sovetab? Vist du gjør det så ligger problemet der,garantert!
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 det er underbevistheten som jobber om natten.. kanskje du flykter fra problemene dine? eller har lagt dem under teppe? kan hende det hjelper å ta tak i fortiden og snakke om det. man får ofte mareritt når man spiser på kvelden også.. særlig etter klokka 20. har du spist tung mat når du får mareritt?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 takk for svar! Nei, jeg bruker ingen type tabletter, har det ikke så tungt nuppdupp, ja jeg har en del problemer jeg kanskje legger på avstand eller i skjul ja, men jeg holder på å få behandling for det etterhvert.. Ingen tung mat heller.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Høres fælt ut, kanskje det blir bedre med mer terapi, eller behandling du går i?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 håper terapien tar det, men det er jo ille...
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Hvordan går det, drømte du det samme i natt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå