AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Eller hva? KG må jo være det beste stedet om du kjeder deg, eller faktisk når du ikke kjeder deg også. Det er alltid liv og røre her. KG slår jo nesten en film, om det ikke kanskje gjør det til og med. Finnes det egentlig noe bedre og mer underholdene enn KG? Ganske ofte så hender det at jeg blir sittende her når jeg først har logget på og da er det ikke lett å gå ut av KG heller. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Var nettopp en tråd her om hvor dødt KG er blitt, så det er visst ulike meninger om det.. Selv synes jeg dessverre at KG er mest interessant når jeg ikke har tid til KG. Dvs jeg kjeder meg mest når jeg har mye jeg burde gjort, kanskje Avhengighetsskapende..
rox Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Skriver under på at det er avhengighetsskapende...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Skulle gått og lagt meg for to timer siden!! dømmrade kg..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Ja, jeg må også si at KG er mest intressant når jeg helst burde gjort andre ting. Oagså på natta er det ganskje morsomt å være her egentlig. Om det egentlig er det eller om det er for jeg begynner å bli trøtt er nå litt usikker på da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå