Gå til innhold

trenger hjelp/forslag til former til såpelaging.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

heisann. :)

jeg holder på med å lage såpe for tiden, og syntes det er fryktelig moro. :) tenkte jeg skulle lage såper til jul, som noen i familien skal få i gave i tillegg til en annen gave.

mamma skulle se på mitt første forsøk på å lage såpe, som ble rosa hjertesåper støpt i silikon-isbit/sjokoladeform, hjerteform.

å da påpekte hun noe jeg ikke har tenkt på i det hele tatt. hun sa: hadde jeg fått de i gave, tror jeg nesten jeg hadde prøvd å smake på de, for de ser ut, og lukter som godteri, siden det er sånne små hjerter. :ler:

det hadde jo vært veldig kjipt om gavemottageren begynte å gnafse på såpa, så kanskje det hadde lønt seg å støpe den i litt større former. :gjeiper:

er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe litt store hjerteformer? kan være hva som helst, pepperkakerformer, såpe, sjokoladeformer osv.

har du noen andre forslag til former, bortsett fra hjerter?

alle tips mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har på hobbybutikker. Har kjøpt noen rimelige der i plast. Ovale, firkantet, runde osv. Ellers kan du fylle en hel melkekartong og skjære opp stykker i skiver. Hvis du fyller melkekartongen på langs og fyller på lagvis i forskjellige farger vil du få stripete såper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...