AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 jeg mister fort motivasjonen i nesten alt jeg gjør, det er kjekt å trene til jeg ser resultater, så stopper jeg, med skolen til jeg får ting til, så stopper jeg, samme når jeg begynte hos psykolog, jeg følte meg veldig modig og tøff som begynte, og ting gikk bedre, men så går det nedover igjen. jeg mister motivasjonen i alt, jeg er deprimert så kan ha med det å gjøre.. jeg vil bli bedre, vil ikke ta skole året omigjen igjen. og det burde jo egentlig være nok motivasjon i seg selv(?) noen som har hatt det lignende og blitt bedre? eller andre tips?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Du er kanskje en person som hele tiden trenger noen mål og noe som motiverer? Slik er ivertfall jeg. Jeg må ha noe konkret å trene mot, lese til, osv. Hvorfor ikke bruke det positivt? Se nye høyder, og å gjennomføre skole/studier er ivertfall et mål der fremme.
rastløs_89 Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Tenk på alle pengene og tiden du kaster bort om du må gå skolen på nytt! Tenk på alle mannfolka/damene du kommer til å dra om du holder treninga ved like!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 jeg tror og en grunn er at jeg synes det er trygt nå på en måte, rart men trygt å være tykk, og mislykket er redd for å skille meg ut både på positiv og negativ måte, men jeg skiller meg ut på negativ måte nå. jeg synes hode mitt er for komplisert for meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå