Gå til innhold

Eksplosiv økning i innvandringen og CO2 utslipp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utlendingene tar jobbene i fra nordmenn. Norsk ungdom får ikke jobb fordi utlendingene blir kvotert inn.

:skratte: Du lever i din egen verden, du. Jeg viste ikke at jeg måtte kreve å bli kvotert inn alle de gangene jeg fikk avslag på søknaden min for noen som var mer kvalifisert enn meg fikk jobben istedet. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tenk så mye klimagassutslipp når alle de skal til jobben hver dag!

Og alt utslippet fra alle taxier og busser som de kjører andre omkring i. Rystende.

( :ironi: )

Nei, tenk deg at det blir nesten ingen å kjøre bussene i Oslo! Man kan ikke en gang nå jobben! :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager passerer Norge 5 millioner innbyggere som følge av befolkningsvekst på u-lands nivå, spesielt i hovedstaden. Samtidig fortsetter CO2 utslippene i Norge å øke kraftig, og det selvom vi har forpliktet oss til å ikke øke utslippene fra 1990-nivå da vi var litt over 4 millioner innbyggere. Med dagens tempo i befolkningsveksten vil Norge ha 35% flere innbyggere i 2020 enn i 1990 når vi slapp ut langt mindre CO2 enn vi gjør i dag. Er det uansvarlig den politikken vi fører?

Dette viser hvor håpløst kontraproduktiv den såkalte "nasjonale selvråderett" er for løsningen av globale utfordringer.

Den eneste løsningen er å fortsette å presse på for økt globalisering og plassering av mer makt hos FN og EU. Norske politikere og det norske folk har demonstrert at de ikke er sitt ansvar bevisst og istand til å møte verdenssamfunnets utfordringer. Det er på tide FN får direkte innflytelse i alle lands politikk på alle nivåer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toro gjest

Utlendingene tar jobbene i fra nordmenn. Norsk ungdom får ikke jobb fordi utlendingene blir kvotert inn.

fordi utlendingene jobber bedre enn norsk ungdom. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser hvor håpløst kontraproduktiv den såkalte "nasjonale selvråderett" er for løsningen av globale utfordringer.

Den eneste løsningen er å fortsette å presse på for økt globalisering og plassering av mer makt hos FN og EU. Norske politikere og det norske folk har demonstrert at de ikke er sitt ansvar bevisst og istand til å møte verdenssamfunnets utfordringer. Det er på tide FN får direkte innflytelse i alle lands politikk på alle nivåer!

Du vil gi opp nasjonalt selvstyre ? For alle land da , eller bare europa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...