Gå til innhold

Jif stativ til mopp


Rosebud

Anbefalte innlegg

For noen år siden kjøpte jeg en jif mopp med tilhørende stativ til å henge på veggen. Dette var blått og hadde holder til mopp og støvkost, en stang til moppeklutene og noen lommer under til småting. Nå har jeg flyttet og leter etter et likt, men finner ikke noe sted, finner bare selve moppen. Noen som vet hvor jeg får kjøpt et slikt stativ? Da ville jeg blitt glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har sluttet å selge de (selv om det står på pakken). Det du kan gjøre er å sende dem en mail der du forklarer at du kjøpte et slikt moppsystem fordi hjemmesiden nevnte at det da følger med veggstativ, og at du da ble skuffet når du oppdaget at det IKKE fulgte med. Det gjorde jeg, og noen dager senere fikk jeg et veggstativ i posten. ;) Men det var sant for min del da, jeg trodde jo at det skulle følge med og ble ganske sur da jeg ikke fikk det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sluttet å selge de (selv om det står på pakken). Det du kan gjøre er å sende dem en mail der du forklarer at du kjøpte et slikt moppsystem fordi hjemmesiden nevnte at det da følger med veggstativ, og at du da ble skuffet når du oppdaget at det IKKE fulgte med. Det gjorde jeg, og noen dager senere fikk jeg et veggstativ i posten. ;) Men det var sant for min del da, jeg trodde jo at det skulle følge med og ble ganske sur da jeg ikke fikk det... :ler:

Takk for svar begge to! Det var nettopp dette jeg gjorde også, Alille. Åpnet den nye moppen og der var ingen stativ. Lurte kanskje på om det fantes to typer og jeg hadde tatt feil eller noe.. Får kanskje sende dem en mail ja :)

Endret av Rosebud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! Det var nettopp dette jeg gjorde også, Alille. Åpnet den nye moppen og der var ingen stativ. Lurte kanskje på om det fantes to typer og jeg hadde tatt feil eller noe.. Får kanskje sende dem en mail ja :)

Send dem mail du, det koster dem veldig lite å yte litt ekstra service når de allerede har slike stativer liggende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...