Gå til innhold

Huff jeg blir flau

Fremhevede innlegg

Gjest Surrehodet
Skrevet

Det er ikke helt politisk korrekt å legge ut link, men jeg ville dele denne med dere.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offda :fnise: Men er ikke han der bare tull da?

• Liker 1
Skrevet

Han der er vel bare morsom og parodierende, og useriøs? ;) Det er nok av andre bloggere man kan bli skikkelig flau av, som ikke tuller.

• Liker 4
Skrevet

Finnes det virkelig fremdeles folk som ikke har skjønt at han bare spiller? :fnise:

• Liker 6
Gjest Surrehodet
Skrevet

Åh...... Vi har lest bloggen hans lenge vi, og diskutert hjemme om han er totalt hjernedød eller en humorist som tar den så langt at vi ikke skjønner det. Uansett hva vi ikke skjønner eller skjønner, så er det en hel verden der ute som tar fyren for god fisk og.........det er ikke akkurat klokskap han utviser :skratte:

Skrevet

Han bare kødder. Han har jobbet i barne-tv tidligere :)

• Liker 2
Skrevet

HOHOHOHO, han er hysterisk morsom. dET ER VEL DE IDIOTENE SOM tror han mener det man burde bli flau av. Se på alle de naive folka som kommenterer på youtube-videoen. PINLIIIIIG!

Gjest Slowpoke
Skrevet

Er jeg en av de få som ikke synes han er morsom i det hele tatt?

• Liker 2
Skrevet

Åh...... Vi har lest bloggen hans lenge vi, og diskutert hjemme om han er totalt hjernedød eller en humorist som tar den så langt at vi ikke skjønner det. Uansett hva vi ikke skjønner eller skjønner, så er det en hel verden der ute som tar fyren for god fisk og.........det er ikke akkurat klokskap han utviser :skratte:

Regner med at han synes det er veldig morsomt at folk tar Tommy for å være ekte. Forresten heter han egentlig Bjørnar Løberg.

Skrevet

Haha, men han der tuller jo bare. Han er egentlig komiker og har tidligere arbeidet i barne-tv :)

Hva med Heidi Alexandra Olsen? Hun har jo laget en video om at alt gress burde fjernes og erstattes med kunstgress fordi det er så mange ekle insekter osv. Oksygen kunne vi jo bare få fra palmer, osv :huh: For deet har vi jo mye av i Norge!

Skrevet
:skratte: Jeg elsker Tommy!! Det enesten flaue er jo folk som ikke skjønner at han kødder.
Skrevet

Det er ikke bare du ts som lurer på om dette er alvor.. Katy Perry gikk på den også :)Artikkelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...