Chloe- Skrevet 27. juni 2012 #1961 Del Skrevet 27. juni 2012 Tok meg lang tid før jeg skjønte at "klaffene" på mac-laderen er til å snurre ledningen rundt - og at den lille gummitappen på ledningen er til å feste den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 27. juni 2012 #1962 Del Skrevet 27. juni 2012 E = mc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 30. juni 2012 #1963 Del Skrevet 30. juni 2012 E = mc2 Jo, men det er da for pokker ikke så lett å skjønne heller, så du er unnskyldt. Jeg derimot.. Jeg sliter med å få inn i huet at det heter piGG-svin, som i pigger. Og ikke piNgsvin som i piNgvin.. Jeg har alltid trodd det var pingsvin... (Fy f..Jeg er teit, as.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. juni 2012 #1964 Del Skrevet 30. juni 2012 Jo, men det er da for pokker ikke så lett å skjønne heller, så du er unnskyldt. Jeg derimot.. Jeg sliter med å få inn i huet at det heter piGG-svin, som i pigger. Og ikke piNgsvin som i piNgvin.. Jeg har alltid trodd det var pingsvin... (Fy f..Jeg er teit, as.) Jeg har alltid sagt pinnsvin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda. Skrevet 1. juli 2012 #1965 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg trodde det het ulumskhet, og har sagt det hele livet (ikke at det er et ord jeg bruker så alt for ofte da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. juli 2012 #1966 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har alltid sagt pinnsvin. Både piggsvin og pinnsvin er riktig. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=pinnsvin&bokmaal=+&ordbok=bokmaal 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 1. juli 2012 #1967 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvor feige folk egentlig er! Har skjønt først nå hvorfor det er så greit å ha med seg en kompis eller en venn når man skal gjøre noe, som å dra på en hyttetur, begynne på en ny skole eller begynne på nye ting sammen, på byen sammen, osv. hvorfor er det feigt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 1. juli 2012 #1968 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg trodde det het ulumskhet, og har sagt det hele livet (ikke at det er et ord jeg bruker så alt for ofte da) Mind blown Det har jeg også gjort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 1. juli 2012 #1969 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg trodde det het ulumskhet, og har sagt det hele livet (ikke at det er et ord jeg bruker så alt for ofte da) Synes jeg lærer no nytt hver gang jeg leser denne tråden jeg. Kommer aldri til å slutte og si ulumskheter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 1. juli 2012 #1970 Del Skrevet 1. juli 2012 Heter det ikke ulumskheter? Hva heter det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 1. juli 2012 #1971 Del Skrevet 1. juli 2012 Uhumskhet Av norrøn húm skumring og húmsk skitten. Umoralsk handling, noe som ikke tåler dagens lys, skitt, rot, svineri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 1. juli 2012 #1972 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg lagde tidligere en egen tråd om dette med uhumskheter: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=582637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 5. juli 2012 #1973 Del Skrevet 5. juli 2012 Før trodde jeg det het "krangleelefant" i stedet for "kranglefant" :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 5. juli 2012 #1974 Del Skrevet 5. juli 2012 Hadde hørt sangen litt for mange ganger før jeg skjønte at det var "Pour some sugar on me" og ikke BOYS ON TOUR NÆ NÆ NÆ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 5. juli 2012 #1975 Del Skrevet 5. juli 2012 Hehe, den teksten gir jo uansett ikke såå mye mening. Mener å ha lest at gutta i bandet og produsenten hadde en fin melodi, men ingen tekst, så de løste det ved å ta med seg hver sin båndopptaker til hver sin ende av lokalet, synge det som falt dem inn og som hørtes kult ut, og så satte de sammen bitene de likte best til slutt. Vips, nok en hard dag på jobben over, med en hit-sang som resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. juli 2012 #1976 Del Skrevet 5. juli 2012 Både piggsvin og pinnsvin er riktig. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=pinnsvin&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Mente pingsvin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 5. juli 2012 #1977 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg anser meg som nokså stødig i både engelsk og menneskelig anatomi, men det var ikke før nå nylig at det gikk opp for meg at ordet 'butt' er en forkortelse for 'buttock'. Og jeg innså først for noen måneder siden at bullocks betyr baller. Jeg trodde det bare var et meningsløst banneord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 5. juli 2012 #1978 Del Skrevet 5. juli 2012 Det gikk nettopp opp for meg at Boyzvoize ikke er er ekte band, we are the playmomen er bare kødd, og dokumentaren jeg tok seriøst som tiåring er bare bullshit. Mind. Explosion. Var vel 14 år selv på den tida og skjønte ikke helt med det første hvorfor Espen Eckbo hadde starta boyband. Har aldri sett mockumentary'en, men noen av sangene lå vel ganske lenge inne på VG lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. juli 2012 #1979 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg så nettopp den gamle Yoplait-reklamen på YouTube og innså at mannen ikke sier: "Ro dæ ned no, Glansvask". Og jeg som trodde at det skulle være en del av humoren i reklamen... Hva er det han sier da? Jeg hører bare Glansvask, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. juli 2012 #1980 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg fant ut idag at det heter "Skribent" , og ikke "Skrivbent" ... det høres jo for så vet mye mer logisk ut om det kunne hete skrivbent ( skriv-bent.. altså, en skriver som har ben, noe som de fleste mennesker har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå