Geparden Skrevet 17. desember 2011 #381 Del Skrevet 17. desember 2011 Men, hæ? Har ketchup-vitsen to betydninger? Trodde tomaten bare ble kalt ketchup fordi dem ble smasha flat jeg? Skal det liksom være morsomt at det betyr "catch up" og? Det er ikke en veldig morsom vits, nei. Men ja, det er det som skal være morsomt. Jeg skjønte den først da jeg så Pulp Fiction. Jeg følte meg egentlig litt snytt. Jeg hadde hørt gang på gang gjennom hele barndommen at det var en vits uten poeng og så hadde den et poeng allikevel. Grrr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. desember 2011 #382 Del Skrevet 17. desember 2011 ÅH! For leeenge siden kjøpte jeg en malbro pakkning. Malbro 100`s var det vel . Så skulle jeg tilby venninnen min en røyk, men hun sa at hun hadde selv. Jeg svarte at hun måtte bare ta. For jeg hadde jo 100 røyk. Hun så rart på meg og visste ikke helt om jeg tullet eller ikke.. Etter hun spurte meg om jeg virkelig trodde at det var 100 røyk i pakken, fulgte hun opp med å spørre om hvordan i all verden det skulle være plass til 100 røyk i den lille pakken.. Etter det skjønte jeg at det faktisk bare var 20 røyk. Ikke 100. En annen gang googlet jeg google for å finne google. Blir så oppgitt over meg selv av og til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 17. desember 2011 #383 Del Skrevet 17. desember 2011 Stemmer. Da er hans kvote oppbrukt. Ahh, da lærte jeg noe nytt i dag! Skulle ønske det var sånn her i Norge også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #384 Del Skrevet 17. desember 2011 En annen gang googlet jeg google for å finne google. Blir så oppgitt over meg selv av og til Ok? Så du brukte en annen søkemotor for å finne google.com? Heftig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. desember 2011 #385 Del Skrevet 17. desember 2011 Da var sikkert Bryan Adams okkupert av aliens da han sa "I draw on my memories but blended with a lot of fantasy...but let's set the record straight on something! The Summer of '69 has nothing to do with the actual year 1969. It's about making love (69 - get it?) and looking back at the good old times." Sommeren 1969 er ofte referert til som "Summer of love", mht Woodstock osv. Det betyr ikke at sangen handler om stillingen 69. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. desember 2011 #386 Del Skrevet 17. desember 2011 Ok? Så du brukte en annen søkemotor for å finne google.com? Heftig! Haha, ja.. brukte google for å finne google. Det var et veldig svakt øyeblikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #387 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg er treig med å skjønne alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 17. desember 2011 #388 Del Skrevet 17. desember 2011 "If you type google into google you can break the internet" hehe, syntes det it crowd sitatet passet veldig bra inn her :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #389 Del Skrevet 17. desember 2011 Sommeren 1969 er ofte referert til som "Summer of love", mht Woodstock osv. Det betyr ikke at sangen handler om stillingen 69. Og det finnes ingenting i hele verden som kan ha mer enn én betydning... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #390 Del Skrevet 17. desember 2011 Haha, ja.. brukte google for å finne google. Det var et veldig svakt øyeblikk Det er vel det ungdommen ville kalle: Epic! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. desember 2011 #391 Del Skrevet 17. desember 2011 Og det finnes ingenting i hele verden som kan ha mer enn én betydning... For fuck's sake, om du virkelig tror at han har skrevet en sang som handler om at han og dama lå og hadde oralsex hele sommeren, så gjerne for meg, men da tror jeg ikke du har vært litt treig med å skjønne noe, da tror jeg at du fortsatt ikke har skjønt det 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. desember 2011 #392 Del Skrevet 17. desember 2011 For fuck's sake, om du virkelig tror at han har skrevet en sang som handler om at han og dama lå og hadde oralsex hele sommeren, så gjerne for meg, men da tror jeg ikke du har vært litt treig med å skjønne noe, da tror jeg at du fortsatt ikke har skjønt det Summer Of '69 Lyrics Artist(Band):Bryan Adams Review The Song (18) Print the Lyrics Send "Summer Of '69" Ringtones to Cell I got my first real six-string Bought it at the five-and-dime Played it 'till my fingers bled was the summer of 69 Me and some guys from school Had a band and we tried real hard Jimmy quit and Jody got married should known we'd never get far oh when I look back now That summer seemed to last forever And if I had the choice Yeah - I had always wanna be there Those were the best days of my life Ain't no use in complaining When you got a job to do Spent my evenings down at the drive-in And that's when I met you yeah Standing on your Mama's porch You told me that you'd wait forever Oh and when you held my hand I knew that it was now or never Those were the best days of my life Back in the summer of 69 Man we were killing time We were young and restless We needed to unwind I guess nothing can last forever - forever, no,yeah And now the times are changing Look at everything that's come and gone Sometimes when I play that old six-string I think about you, wonder what went wrong Standing on your Mama's porch You told me that it'd last forever oh when you held my hand I knew that it was now or never Those were the best days of my life, oh yeah Back in the summer of 69,uh-huh it was the summer of 69,o yeah, me n my baby in 69 It was the summer of, the summer, summer of 69 klarer ikke å lese sexstillinger i denne teksten jeg altså. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 Populært innlegg #393 Del Skrevet 17. desember 2011 Men herregud, drit i den j*vla sangen da!! Det ødelegger tråden! 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. desember 2011 #394 Del Skrevet 17. desember 2011 For fuck's sake, om du virkelig tror at han har skrevet en sang som handler om at han og dama lå og hadde oralsex hele sommeren, så gjerne for meg, men da tror jeg ikke du har vært litt treig med å skjønne noe, da tror jeg at du fortsatt ikke har skjønt det Bryan Adams har jo sagt selv at sangen handler nettopp om det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 17. desember 2011 #395 Del Skrevet 17. desember 2011 Kan dere lage en egen Summer of 69-tråd? Det begynner egentlig å bli litt irriterende... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meesah Skrevet 17. desember 2011 #396 Del Skrevet 17. desember 2011 Nå fikk jeg et par a-haopplevelser med kan-skje og flode. Husker da jeg var 18 år og ble gjort oppmerksom på poenget i vitsen om de to tomatene som gikk over en vei. Den ene ble påkjørt, og så sa den andre come on, ketchup! Min store opplevelse gikk ut på at jeg forstod at ketchup også kan tolkes som catch up! Hahaha..øjeg er 27 og skjønte det akkurat nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. desember 2011 #397 Del Skrevet 17. desember 2011 Kan dere lage en egen Summer of 69-tråd? Det begynner egentlig å bli litt irriterende... Du har helt rett, beklager :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 17. desember 2011 #398 Del Skrevet 17. desember 2011 Haha! For ikke mange år siden gikk det opp for meg at taxiene med slukket lys på taket var opptatt... Ja, jeg har forsøkt å få sitte på med opptatte taxier en del ganger Det gikk ikke opp for meg før jeg var over 20 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 17. desember 2011 #399 Del Skrevet 17. desember 2011 han er en flodhest. ^^ Kanskje derfor. Oo aner egentlig ikke, så er vill gjetting. Der lærte jeg noe nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 17. desember 2011 #400 Del Skrevet 17. desember 2011 Du har helt rett, beklager :gjeiper: No hard feelings Kan forøvrig dele at jeg ikke skjønte hverken tomatvitsen, at det ikke heter forhåndsregler eller hva som er hva av gammel-, grand- og filletante (har skjønt det er dialektiske forskjeller, så det er ikke en oppfordring til diskusjon ) disse oppdaget jeg litt sånn etterhvert i sene tenår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå