Maia70 Skrevet 25. desember 2024 #5021 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg har skjønt først nå det siste året hva sangen Born in the USA av Bruce Springsteen faktisk handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2024 #5022 Del Skrevet 25. desember 2024 Maia70 skrev (43 minutter siden): Hva er det? https://www.dettredjeskiftet.no/hva-er-det-tredje-skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 31. desember 2024 #5023 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg lærte nettopp hva bail betyr i USA. Jeg trodde alltid at det var penger man måtte betale for å slippe å sitte i varetekt frem til rettssaken, og det er det jo, men man får de pengene tilbake om man møter opp til rettssaken! Så det handler om å ha en forsikring om at personen faktisk møter opp. Og om man ikke har råd til bail, så kan man bruke en bail bondsman, som betaler for deg, men tar 10%-15% ekstra, og de pengene får man ikke tilbake. Jeg trodde alltid at de pengene var tapt. At når noen betalte bail på, si, 20 000 dollar, så var det bare penger betalt for å slippe å sitte i varetekt, og noen ganger tenkte jeg: "Det må da være bedre for noen å bare ta de månedene i fengsel istedenfor å tape så mye penger?"😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå