Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde lenge at Alta var et annet land.

Har også ikke helt skjønt "adgang forbudt for uvedkommende".

Har alltid trodd det var "uvelkommne". Har sett på "vedkommende" som en person, og at uvedkommende da ikke er mennesker?

:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min trodde tisset kommer ut av den lille 'haugen' hvor klitorisen sitter. Fortalte henne at det ikke stemmer. og hun er 36:P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min trodde tisset kommer ut av den lille 'haugen' hvor klitorisen sitter. Fortalte henne at det ikke stemmer. og hun er 36:P

Det trodde jeg og inntil ganske kort tid siden.. jeg er 26 nå ;P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da jeg nettopp hadde fått mensen. Jeg skjønte ikke hvorfor jenter brukte tampong, man fikk jo ikke til å tisse skikkelig da. Trodde det kom ut av samme hull.. Svikt i seksualundervisning der ja!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. måtte google nå for å se bilde. Og jeg ser ikke ut sånn som på bildet her

kvinneleg%20kjoennsorgan,ytre.gif

Min klitoris og urinrørsåpning er omtrent samme sted. Har ikke noe mellomrom mellom slik som på dette bildet...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At politikerne "våre" ikke jobber for landets beste, men for å sikre seg selv på

alle bauger og kanter.

Innser at jeg har vært utrolig naiv tidligere...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Fårikål. Var ganske gammel når jeg så sammenhengen. Får-i-kål. Trodde fårikål bare var et ord for den retten.

He he nå kom jeg til å tenke på ei jeg delte hybel med i min ungdom. Hun trodde oppriktig at fårikål var en kålsort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke meg da, men i dag på jobb i dagligvaren har jeg blitt rent ned av kunder som hamstrer margarin :sjenert: Vet ikke om de har fått med seg at vi har masse margarin, og at vi i tillegg får det levert tre ganger i uken. :fnise:

Jeg visste ikke hva ordet HUMOR betydde før... Seint. Husker ikke når, men hadde lurt lenge på hva folk mente da de sa det (ungdomsskolen en gang).

Jeg trodde at skatt var noe en betalte pr. måned. Hadde ikke fått med meg systemet om restskatt og tilgodeskatt og skrøt uhemmet av frikortet mitt som 16-åring. Ikke like gøy da alle andre fikk igjen på skatten. :fnise:

Jeg blandet italia og spania med hverandre som liten.

Trodde at abortpille og p-pille var det samme.

Hadde også ei jente som ikke skjønte hvorfor "bare bea" blødde etter sex første gangen. Viste seg at hun aldri hadde hørt om jomfruhinne, dette var på vgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. måtte google nå for å se bilde. Og jeg ser ikke ut sånn som på bildet her

kvinneleg%20kjoennsorgan,ytre.gif

Min klitoris og urinrørsåpning er omtrent samme sted. Har ikke noe mellomrom mellom slik som på dette bildet...

alle er jo forskjellige da:) men er du sikker på at du ikke tenker på 'det lille hullet' som er rett over klitorisen? For det er ikke urinrørsåpningen. Det er ikke så lett å se urinrørsåpningen syns jeg. hehe:P

Endret av marielle171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

alle er jo forskjellige da:) men er du sikker på at du ikke tenker på 'det lille hullet' som er rett over klitorisen? For det er ikke urinrørsåpningen. Det er ikke så lett å se urinrørsåpningen syns jeg. hehe:P

Unnskyld, men det fins ikke noe hull rett over klitoris på damer.

Under klitoris er urinåpning før skjedeåpning. Så er det endetarm. Flere hull er det ikke.

Se på tegningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så har jeg glemt det, eller så har jeg aldri fått med meg at Teskjekjerringa er skrevet av Prøysen... :sjenert:

Jeg trodde inntil nylig at babygulrøtter (eller var det minigulrot?) var små gulrøtter som ble dyrket slik, men egentlig er de bare avkutt av store som er formet som små gulrøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeh...

Skikker på at du har skjønt det, ennå?

Haha, ja har nok det. ;) har vært skatteyter i en del år nå om det skulle være noen tivl

Men jeg trodde skatt var noe som ble avgjort pr. måned og ikke pr år, samt at trekket bestemte hvor mye man skulle betale inn, slik at en burde karre seg til et så lite skattetrekk som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull over??! Nei nå må jeg frem med speilet igjen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under klitoris er urinåpning før skjedeåpning. Så er det endetarm. Flere hull er det ikke.

Se på tegningen.

eh jo.. jeg vet jo hvordan jeg selv ser ut;) og jeg mener ikke et hull som har noe betydning som et hull til livmoren eller til blæren men bare et lite hull, så tynt som en nål. der hvor huden er brettet rundt klitorisen. det var det kjæresten min trodde man tisser med.. ;) jeg skrev jo 'det lille hullet' mellom ' ' for å vise at det egentlig ikke er et ekte hull.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja har nok det. ;) har vært skatteyter i en del år nå om det skulle være noen tivl

Men jeg trodde skatt var noe som ble avgjort pr. måned og ikke pr år, samt at trekket bestemte hvor mye man skulle betale inn, slik at en burde karre seg til et så lite skattetrekk som mulig.

Ehh, man betaler jo skatt PR. MND da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på tegningen.

Jeg antar at hun mener den "gropen" som formes rett over klitoris når man "drar" kjønnsleppene litt i retning navlen (gjøres gjerne når man vil se mest mulig av sitt eget underliv uten å bruke speil).

Er helt sikkert forskjellig fra person til person hvor tydelig denne "gropen" blir, og om den i det hele tatt oppstår, men jeg kan til nød skjønne at det er mulig å forveksle den med en slags åpning hvis man ikke har peiling på hvordan underlivet fungerer.

For øvrig er plasseringen (og størrelsen) på urinrørsåpningen forskjellig fra person til person. For noen er det faktisk mulig å forveksle den med skjedeåpningen hvis man feks skal sette inn en vagitorie (komboen av stor åpning og plassering langt bakover er lite heldig sånn sett, hvis man ikke kjenner etter før man gjør ting). Seksuelt har jeg ikke hørt noen ha problemer med akkurat det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...