Gå til innhold

Har vondt i urinrøret..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, dette er litt flaut men :sjenert:

For ca 2 uker siden fikk jeg en merkelig smerte i urinrøret. Nesten som at jeg måtte på do hele tiden. jeg antok da at dette var blærekatar. Jeg hadde dette en gang da jeg var liten, men det varte bare i et døgn. Varer det så lenge som to uker?

Da det begynte varte det konstant i to døgn. Så kom det med jevne mellomrom. Det gjør vondt å tisse, men noen ganger er det på en måte litt godt-vondt. Det to siste dagene har jeg bare hatt vondt på morran. i går våknet jeg tidlig fordi det gjorde så vondt. Lå i ca en time før det gikk over.

I dag skjedde det samme, men varte litt lenger denne gangen. Også tisset jeg brunt ! Det kunne lignet litt på blod. Ånei, det er ikke mensen ;)

Smerten er ganske ubeskrivelig, har aldri hatt en så rar smerte før.

Noen som har opplevd lignende, eller har noen gode råd ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinveisinfeksjon! kom deg til lege og få antibiotika :) Du trenger bare å ta en urinprøve. Jeg fikk det i sommer. Hadde aldri hatt det før og skjønte ikke hva det var, så ventet for lenge med å ga til lege og fikk nyre-bekkenbetennelse som IKKE var behagelig.

Skrevet

Kom deg til legen :klemmer:

Skrevet

Takk for svar!

Får ta meg en tur til legen :)

Skrevet

Blærekatarr som det kalles kan utvikle seg til å bli nyrebekkenbetennelse, noe som er både farlig om det ikke blir behandlet og jævlig vondt. Kom deg til lege du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...