AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Ok, dette er litt flaut men For ca 2 uker siden fikk jeg en merkelig smerte i urinrøret. Nesten som at jeg måtte på do hele tiden. jeg antok da at dette var blærekatar. Jeg hadde dette en gang da jeg var liten, men det varte bare i et døgn. Varer det så lenge som to uker? Da det begynte varte det konstant i to døgn. Så kom det med jevne mellomrom. Det gjør vondt å tisse, men noen ganger er det på en måte litt godt-vondt. Det to siste dagene har jeg bare hatt vondt på morran. i går våknet jeg tidlig fordi det gjorde så vondt. Lå i ca en time før det gikk over. I dag skjedde det samme, men varte litt lenger denne gangen. Også tisset jeg brunt ! Det kunne lignet litt på blod. Ånei, det er ikke mensen Smerten er ganske ubeskrivelig, har aldri hatt en så rar smerte før. Noen som har opplevd lignende, eller har noen gode råd ?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Urinveisinfeksjon! kom deg til lege og få antibiotika Du trenger bare å ta en urinprøve. Jeg fikk det i sommer. Hadde aldri hatt det før og skjønte ikke hva det var, så ventet for lenge med å ga til lege og fikk nyre-bekkenbetennelse som IKKE var behagelig.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Takk for svar! Får ta meg en tur til legen
Mamma1 Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Blærekatarr som det kalles kan utvikle seg til å bli nyrebekkenbetennelse, noe som er både farlig om det ikke blir behandlet og jævlig vondt. Kom deg til lege du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå