Gå til innhold

Leiter etter Titanic på DVD.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei.. leiter etter Titanic, med Leonardo DiCaprio på DVD.. noen som veit om steder der den kan kjøpes..? har leita rundt omkring, men finner den ikke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du venter noen måneder kommer den tilbake på kino. I 3D og digitalt forbedret versjon! I anledning at det er i april 2012 er hundre år siden Titnic gikk ned.

*glede seg*

Jeg så den fire ganger på kino som 17-åring. Lurer på om jeg blir like fascinert nå!

http://www.titanicmovie.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du venter noen måneder kommer den tilbake på kino. I 3D og digitalt forbedret versjon! I anledning at det er i april 2012 er hundre år siden Titnic gikk ned.

*glede seg*

Jeg så den fire ganger på kino som 17-åring. Lurer på om jeg blir like fascinert nå!

http://www.titanicmovie.com/

ÅH jaa! Gleder meg siinnsykt! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVDen har nok utgått i forbindelse med nylanseringen til neste år. Så hvis du venter noen måneder så er den nok å få tak i igjen. Hvis du ikke klarer å vente er det sikkert noen som selger den på ebay eller amazon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DVDen har nok utgått i forbindelse med nylanseringen til neste år. Så hvis du venter noen måneder så er den nok å få tak i igjen. Hvis du ikke klarer å vente er det sikkert noen som selger den på ebay eller amazon. :)

Eller gamestop, hvis du vet om en slik butikk i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha.. da skjønner jeg hvorfor det var så vanskelig.. skulle ha den til en julegave, men da får jeg finne på noe anna.. spennende med den nylanseringen.. :) tusen takk for alle svar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...