AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Min nye yndlingsplass for sex er i dusjen. Hvorfor har vi aldri gjort dette før lurer jeg jo på nå! Vet ikke hva det er med det, men det er sykt godt. Selv om mannen syns det er litt slitsomt fordi han ikke finner en god stilling. Men dritgodt for meg!heheh :D Liker dere sex i dusjen, eller har du en annen yndlingsplass?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Soverommet eller dusjen er best, men variasjon er viktig. Det kan sikkert og være sexy med en mann som lager mat, men varm olje spruter! Noe som ikke er bra mot nakne kropper, hilsen mannen...
AnitaB Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Soverommet eller dusjen er best, men variasjon er viktig. Det kan sikkert og være sexy med en mann som lager mat, men varm olje spruter! Noe som ikke er bra mot nakne kropper, hilsen mannen... Hahaha! Elsker svaret ditt.
Caramela Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Har ingen favorittplass, sex er digg hvor som helst! Spesielt deilig er det dersom det er fare for å bli oppdaget
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Dette er mitt favorittsted å ha sex. Endret 15. desember 2011 av SemperFi 4
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Dette er mitt favorittsted å ha sex. Hvorfor begrense seg? 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Dette er mitt favorittsted å ha sex. i USA??
MrSmith Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Min nye yndlingsplass for sex er i dusjen. Hvorfor har vi aldri gjort dette før lurer jeg jo på nå! Vet ikke hva det er med det, men det er sykt godt. Selv om mannen syns det er litt slitsomt fordi han ikke finner en god stilling. Men dritgodt for meg!heheh :D Liker dere sex i dusjen, eller har du en annen yndlingsplass? Har aldri forsøkt i dusjen, kanskje noe å tenke på. Favorittplassen er ellers utendørs, ikke sånn hastverk bak en busk, men feks på en liten holme for seg selv hvor det passerer båter som gjør det litt ekstra spennende. Det har vi gjort flere ganger. Eller puling på veranda, med innsyn, i syden, selvsagt.
spinnwild Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Vi liker å ha sex der vi får til å ha sex uten masse pes og ubehag Vi bruker å holde oss til seng, sofa, bord, gulv osv. Stående sex *(hvor begge er stående) funker ikke for oss (han er nesten 40cm høyere enn meg, så det hadde kun gått greit om min vagina og navle hadde byttet plass...) Min yndlingsplass kan være stua, for der er det flere møbler man kan bruke til å justere høyden. Hans yndlingsplass er kjøkkenet, pga de høye kjøkkenbenkene, men jeg bare plages av overskapene som er ca like dype som benkene. Vår yndlingsplass er senga, mykt og godt, god plass, og det er bare oss to, ingen som kan avbryte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå