AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ikke så mye hår på kroppen, kan hende det kommer mer er bare 19 år, men på halsen min så får jeg ett utrolig langt hårstrå, ved adamseplet. Samme på høyrearmen min, ved albuen har jeg ett hårstrå som er veldig langt i forhold til de andre hårene(som er veldig korte) Flere som har sånne hårstrå?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Det har ihvertfall vært en slik tråd her før som veldig mange svarte i. Ja, jeg har et hår på magen som vokser seg laaangt. Det er tynt og helt hvitt (jeg er mørkt ellers, med brunt hår og brune øyne). Snodige greier.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Ja, jeg får ett på venstre underarm og ett på undersiden av venstre øyenbryn. Rart, men tror det er veldig vanlig. De to hårene er ikke bare veldig mye lenger enn de andre, men også mye tynnere og vokser veldig fort. Kan lett nappes ut med fingrene, da.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 pcos? Kjenner du mange kvinner med adamsepler eller? 1
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Haha. Ja. Jeg har ETT hår som vokser ut av en føflekk jeg har på armen:)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Kjenner du mange kvinner med adamsepler eller? Ts nevner adamseple så da er nok vedkommende mann, vil jeg tro. Men hva er pcos?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Kjenner du mange kvinner med adamsepler eller? I tillegg skriver TS at han ikke har så mye hår på kroppen, men har to lange hårstrå. En som kan lese hadde fått med seg disse to viktige detaljene....
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ts nevner adamseple så da er nok vedkommende mann, vil jeg tro. Men hva er pcos? Wiki er din venn. Jeg visste faktisk hva det var fra før. ..har vel forresten ett tynt og rart hår oppå skulderen, midt i en føflekk. Skulle tro det ble gnukket av, av seg selv, men det er rimelig hardført. Endret 15. desember 2011 av Lutetium 71
finekaroline Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ikke et hår som vokser seg utrolig langt, men jeg har et hårstrå som er mørkere og tykkere enn resten. Jeg napper det alltid ut, men det kommer alltid tilbake.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har et par hår som er heeelt lyse, så lyse at de ikke syns, og de vokser seg lange, sikkert 5 cm langt. Når jeg ser det bare napper jeg det ut, men det kommer alltid tilbake. Har et på magen, og ett på låret, og et på rompa. Heldigvis er de lyse, så ingen som ser det. Jeg ser det når jeg ser nøye etter
Gjest otrivin Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde et sånt på kragebeinet før, plutselig kunne jeg kjenne at det lugget... Haha, nasty. Det var bare hvitt og helt vanlig "dun" og ikke synlig, men etter å ha nappet det vekk ca 10 ganger sluttet det å komme. Har også et på en fløflekk på armen hvor de barberte meg en gang for å sette veneflon, men det er ikke langt, bare pittelite, men svart. Har nappet det også vekk mange ganger, så det går saktere og saktere før det kommer tilbake nå.
Gjest navnelapp Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 To, eit på skuldra og eit på ein føflekk. Trur det er heilt normalt, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå