Djungelvrål Skrevet 15. desember 2011 #41 Skrevet 15. desember 2011 Jeg pleier å gå fra mannen hvis de insisterer å spandere. Jeg tjener penger selv, hvorfor skal fremmede menn betale min alkohol på byen?? Synes kvinner som lar seg bli spandert på er patetiske! Hvorfor menn er så tjukke i hue at de spanderer er en annen diskusjon.
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #42 Skrevet 15. desember 2011 Jeg pleier å gå fra mannen hvis de insisterer å spandere. Jeg tjener penger selv, hvorfor skal fremmede menn betale min alkohol på byen?? Synes kvinner som lar seg bli spandert på er patetiske! Hvorfor menn er så tjukke i hue at de spanderer er en annen diskusjon. Du sier du tjener egne penger, men siden du tjener mindre enn en mann ville gjort for likt arbeid så krever du vel at menn skal spandere på deg på grunn av dette (slutt å fornkt det. du gjør det, du er jo kvinne)
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2011 #43 Skrevet 15. desember 2011 Kanskje jeg tjener dritbra, kanskje mer enn de fleste menn?? Tenkt på det? Er du en av de som håpefullt spanderer på jenter men så få du kanskje aaaaaldri napp? Er det derfor du er så bitter...
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #44 Skrevet 15. desember 2011 Kanskje jeg tjener dritbra, kanskje mer enn de fleste menn?? Tenkt på det? Er du en av de som håpefullt spanderer på jenter men så få du kanskje aaaaaldri napp? Er det derfor du er så bitter... Ja, godt mulig det. Men regner med at derrsom det var en mann som hadde besatt stillingen din ville nok han ha tjent litt mer. Du er jo kvinne. Jeg spanderer håpefullt på de som har litt mellom ørene, ikke champagnehorene, men jeg liker egentlig best å spandere på kompisene på byen (gjensidig). Om jeg får napp eller ei har vel mer å gjøre med hvor full jeg er;) Du som er kvinne forresten, har du noen gode tips til å koke egg? Sliter så veldig med å få de perfekte (litt hard og litt bløte).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå