altflyter Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Kom med et utsagn du er sikker på at vil provosere, støte eller irritere noen (du trenger ikke nødvendigvis mene det) Svar på et utsagn du er uenig i, og kom med et nytt Jeg syntes alle som har barn burde jobbet en ekstra uke i året fordi de slipper unna alle helgeskiftene 2
ini Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg syntes alle som har barn burde jobbet en ekstra uke i året fordi de slipper unna alle helgeskiftene Hvor slipper de unna? Jeg har ikke vært borti noe sted hvor foreldre slipper unna helgeskift. Jeg syns alle studenter burde være fritatt fra å betale skatt av lønna de tjener på en evt. deltidsjobb så lenge de studerer 100%. Da får de mer igjen for den tiden de jobber, og trenger ikke jobbe like mye, og kan derfor fokusere mer på studiene.
altflyter Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2011 Hvor slipper de unna? Jeg har ikke vært borti noe sted hvor foreldre slipper unna helgeskift. Jeg syns alle studenter burde være fritatt fra å betale skatt av lønna de tjener på en evt. deltidsjobb så lenge de studerer 100%. Da får de mer igjen for den tiden de jobber, og trenger ikke jobbe like mye, og kan derfor fokusere mer på studiene. Tullball, de burde heller bare gjort stipendet høyere så vi slapp så mye lån! Jeg syntes at alle røykere burde betalt mer skatt fordi de påfører samfunnet høyere helseutgifter
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Kom med et utsagn du er sikker på at vil provosere, støte eller irritere noen (du trenger ikke nødvendigvis mene det) Svar på et utsagn du er uenig i, og kom med et nytt Jeg syntes alle som har barn burde jobbet en ekstra uke i året fordi de slipper unna alle helgeskiftene Herregud, er du helt tett i pappen eller? Det er det dummeste forslaget jeg noen gang har hørt. Og hele tråden er jo bare vissvass Jeg synes alle på KG er dumme naut! (dette føltes nesten litt fælt ) Endret 15. desember 2011 av HedvigR 1
Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Tullball, de burde heller bare gjort stipendet høyere så vi slapp så mye lån! Jeg syntes at alle røykere burde betalt mer skatt fordi de påfører samfunnet høyere helseutgifter Ikke enig, det gjør de jo allereder - det er innbakt i røykpakkeprisen. Og jeg tror Hedvig elsker denne tråden og er sur fordi det ikke var hun som fant på den selv :gjeiper: 1
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Ikke enig, det gjør de jo allereder - det er innbakt i røykpakkeprisen. Og jeg tror Hedvig elsker denne tråden og er sur fordi det ikke var hun som fant på den selv :gjeiper: Nei, nå tror jeg du finner på ting oppe i hodet ditt. Det bør sjekkes ut snarest Må man komme med nye påstander hele tiden?
altflyter Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2011 Nei, nå tror jeg du finner på ting oppe i hodet ditt. Det bør sjekkes ut snarest Må man komme med nye påstander hele tiden? Selvfølgelig må man det! Hva skal ellers denne tråden være godt for? Har du problemer med det? ( )
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Selvfølgelig må man det! Hva skal ellers denne tråden være godt for? Har du problemer med det? ( ) Ja, det e jo helt hakke tullat!! Den minst gjennomtenkte tråden jeg noen gang har hørt om. Jeg kunne personlig laget en mye bedre tråd!!!
altflyter Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2011 Ja, det e jo helt hakke tullat!! Den minst gjennomtenkte tråden jeg noen gang har hørt om. Jeg kunne personlig laget en mye bedre tråd!!! Pøh. Jeg gadd i det minste å prøve å være kreativ! Kunne du liksom laget en bedre? Hvordan mener du den burde vært da?
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Alle damer tenker bare megmegmegmegmegmegmegmeg, og atter meg, spesielt når det gjelder sex!
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 var det ikke du som ikke ville krangle da?
altflyter Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2011 Alle damer tenker bare megmegmegmegmegmegmegmeg, og atter meg, spesielt når det gjelder sex! Det er jo helt sant.. Og helt riktig Hvordan mente du ellers det skulle vært?
Sweet77 Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Alle damer tenker bare megmegmegmegmegmegmegmeg, og atter meg, spesielt når det gjelder sex! Lutetium er sur fordi ingen av dem kom tilbake etterpå!
Chord Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Alle damer tenker bare megmegmegmegmegmegmegmeg, og atter meg, spesielt når det gjelder sex! Riktig det
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 (endret) leger er ansvarlig for dødsfallet hvis pasienten dems dør. dette burde traffes med 21 års fengsel.. oida, da hadde vi vel ikke hatt leger her til lands. dette mener jeg fra bunnen av mitt hjerte. hvem ble provosert? Endret 15. desember 2011 av Nuppdupp
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Alle kvinner vil ha likestilling i samfunnet, men fortsatt skal de bli påspandert alt av oss menn! ALLE kvinner!
altflyter Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #17 Skrevet 15. desember 2011 Alle kvinner vil ha likestilling i samfunnet, men fortsatt skal de bli påspandert alt av oss menn! ALLE kvinner! Daha! Aldri hørt om i pose og i sekk? Vi får faktisk det:) Jeg syntes det finnes stygge babyer
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Det er jo helt sant.. Og helt riktig Hvordan mente du ellers det skulle vært? Slik såklart: Hent meg en etterpå, og ta oppvasken! (og søpla) 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Det er jo helt sant.. Og helt riktig Hvordan mente du ellers det skulle vært? hahahaha :D
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Lutetium er sur fordi ingen av dem kom tilbake etterpå! ..ikke før 9 måneder etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå