AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hei! Kjæresten min sa, litt på tull og litt på alvor, at han ønsket seg undertøy til meg i julegave. Så han har noe å glede seg til liksom...jeg har litt lyst til å gi det til han, men selvfølgelig som en liten tilleggsgave som skal åpnes uten familien tilstede! Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Jeg er ikke så god på dette her altså...bør jeg kjøpe både BH og underdel, hva med strømpeholder? Er det "sexy" nok med undertøy fra H&M? Tenkte selvfølgelig på det litt finere undertøyet de har der, ikke snoopy liksom;) Hva slags undertøy ville DU likt å se kjæresten din i? Eller evt, hva ville du gitt til din kjæreste? Link med bilde mottas med takk! Tips til evt noe annet jeg kan legge med?
ohlala Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 kondomeriet.no har mye fint og billig. Ikke bare hore-undertøy, men også fine sexy ting.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 De har mye fint på både cubus, h&m, lindex som ser sexy ut. Brunt, svart og rødt er jo ganske sexy
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 jeg ville gått for rødt eller svart. enten korsett, eller BH/truse/hofteholder med stayups. du kan jo forberede et lite show også, så blir han ekstra glad;-)
Gjest Hannee Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Samme som over her, også kanskje noe litt gjennomsiktig eller med blonder? Da svarte eller røde blonder.
MrSmith Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Hei! Kjæresten min sa, litt på tull og litt på alvor, at han ønsket seg undertøy til meg i julegave. Så han har noe å glede seg til liksom...jeg har litt lyst til å gi det til han, men selvfølgelig som en liten tilleggsgave som skal åpnes uten familien tilstede! Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Jeg er ikke så god på dette her altså...bør jeg kjøpe både BH og underdel, hva med strømpeholder? Er det "sexy" nok med undertøy fra H&M? Tenkte selvfølgelig på det litt finere undertøyet de har der, ikke snoopy liksom;) Hva slags undertøy ville DU likt å se kjæresten din i? Eller evt, hva ville du gitt til din kjæreste? Link med bilde mottas med takk! Tips til evt noe annet jeg kan legge med? Jeg har akkurat bestilt noe undertøy til dama. Det ble ble mye rødt og sort og et par deler med pastell/lys blå fordi hun liker den fargen godt. I tillegg kjøpte jeg leopardboxer størrelse small, hun bruker M men S blir tight og bra til denne tenker jeg . Kjøpte også noe gjennomsiktig. Jeg synes hotpants/hipsters/boxer er finest. H&M har mye bra men det var alt for utplukket og det er lettere å se fasong på modeller, selv om det er lett å bli lurt av modellen, selvsagt. Det verste du kan gjøre er å kjøpe for store størrelser, vær forsiktig med for sterke mønster og farger som tar oppmerksomheten fra kroppen, som tross alt er den virkelige attraksjonen. Horisontale striper fremhever mye fint...Y-formen feks...men også baken kan løftes litt med vertikale striper.. Det må ikke være hele sett, selv liker jeg ikke strømpeholdere, virker litt ufresht og trashy, men du vet vel best hva han liker.
MrSmith Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har akkurat bestilt noe undertøy til dama. Det ble ble mye rødt og sort og et par deler med pastell/lys blå fordi hun liker den fargen godt. I tillegg kjøpte jeg leopardboxer størrelse small, hun bruker M men S blir tight og bra til denne tenker jeg . Kjøpte også noe gjennomsiktig. Jeg synes hotpants/hipsters/boxer er finest. H&M har mye bra men det var alt for utplukket og det er lettere å se fasong på modeller, selv om det er lett å bli lurt av modellen, selvsagt. Det verste du kan gjøre er å kjøpe for store størrelser, vær forsiktig med for sterke mønster og farger som tar oppmerksomheten fra kroppen, som tross alt er den virkelige attraksjonen. Horisontale striper fremhever mye fint...Y-formen feks...men også baken kan løftes litt med vertikale horisontale striper.. Det må ikke være hele sett, selv liker jeg ikke strømpeholdere, virker litt ufresht og trashy, men du vet vel best hva han liker. Beklager skrivefeil, hilse rektor Streng.
MrSmith Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Beklager skrivefeil, hilse rektor Streng. hmmm... skal være "hilsen"... tar timeout nå, vanskelig å gjøre to ting samtidig...
Gjest Hannee Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 Hvis du er litt sjenert, men vil se sexy ut, så kan jo en babydoll være noe?
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Det som er digg å se på damer er en sexy BH med bokser truse og strømpebukser. Slik BH Med slik boxertruse (eller hva det heter) Med strømper Eller noe alla
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Jeg endte opp med å kjøpe denne jeg: http://shop1.change.com/no/bh/alle-bher/1825/ Kanskje ikke sånn suuupersexy, men den var da fin? Slo på stortromma og kjøpte ordentlig BH for en gangs skyld - herregud, hvorfor har jeg ikke gjort det før? Herlig med en BH som faktisk er i riktig størrelse! Har søren brukt feil størrelse, lenge! Vurderer nesten å kjøpe en til, selv om det var dyrt...Men dere, hva er mest sexy? Hipster eller string? Heller egentlig mot hipster selv... Men hvis jeg skal kjøpe en til, hva synes dere om denne? http://shop1.change.com/no/bh/bh-uten-vattering/738/ Den satt også pent på, men det er ikke like god støtte i den...så den er mest for hans del liksom.. Hvis jeg kjøper er til, så tenkte jeg å gi den siste til han..syns den var mest sexy egentlig,...eller er den første sexy nok?
Gjest caramiacaramella Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Jeg endte opp med å kjøpe denne jeg: http://shop1.change.com/no/bh/alle-bher/1825/ Kanskje ikke sånn suuupersexy, men den var da fin? Slo på stortromma og kjøpte ordentlig BH for en gangs skyld - herregud, hvorfor har jeg ikke gjort det før? Herlig med en BH som faktisk er i riktig størrelse! Har søren brukt feil størrelse, lenge! Vurderer nesten å kjøpe en til, selv om det var dyrt...Men dere, hva er mest sexy? Hipster eller string? Heller egentlig mot hipster selv... Men hvis jeg skal kjøpe en til, hva synes dere om denne? http://shop1.change.com/no/bh/bh-uten-vattering/738/ Den satt også pent på, men det er ikke like god støtte i den...så den er mest for hans del liksom.. Hvis jeg kjøper er til, så tenkte jeg å gi den siste til han..syns den var mest sexy egentlig,...eller er den første sexy nok? Altså, om jeg skal være helt ærlig så vet jeg ikke om det var akkurat det kjæresten din mente med sexy undertøy? De bhene var fine, men for meg er det bher man bruker til hverdags - ikke når man skal være sexy. Jeg tror nok jeg ville investert i noen strømper, og kanskje et korsett eller en søt babydoll hvis jeg var deg:)
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #13 Skrevet 16. desember 2011 Mja, syntes de var litt hverdagslige. Mer eller mindre om du går i bestemorundertøy.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #14 Skrevet 16. desember 2011 Jeg synes den bh-modellen du har kjøpt er veldig god, har flere sånne selv, men det er jo helt vanlig hverdagsundertøy! Mener ikke å være slem, bare lurer; hvis dette er sexy undertøy, går du vanligvis bare i sportsbh eller noe?
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #15 Skrevet 16. desember 2011 Hint hva vi menn liker, sjekk spoilerene mine.
Gjest Skitten pique Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Mja, syntes de var litt hverdagslige. Mer eller mindre om du går i bestemorundertøy. *mumler noe om mamelukker*
Pixtive Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Hint hva vi menn liker, sjekk spoilerene mine. Nja du, god smak på bh og truse mens resten var unødvendig spør du meg. I kombinasjon med f.eks. dette så er det gull :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Hint hva vi menn liker, sjekk spoilerene mine. Hun nederste av de to bh-damene du posta, burde gå til en undertøysbutikk å bli målt Ikke rart mange damer ikke skjønner hvordan bh'n egentlig skal sitte, når det ikke engang er rett på reklame-modellene. Tilbake til tema, så synes jeg ikke det du posta var noe fint heller, så litt billig ut (og da mener jeg billig som i ulukseriøst/oser dårlig kvalitet, og ikke den varianten av billig som er målet.) 2
Miki Skrevet 16. desember 2011 #19 Skrevet 16. desember 2011 Hva med til damer med litt mage? Gravid mage, litt mer på kroppen mage osv.
mufi Skrevet 16. desember 2011 #20 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Må dessverre si meg enig i at den du hadde kjøpt for meg ikke faller helt i kategorien sexy, men mer dagligdags. Men hvis det er sexy for deg betyr kanskje det at du bruker sportsbher til vanlig eller noe, og da er det klart det er mer sexy med en ordentlig bh Ellers må jeg si at jada, kondomeriet er hot, men de har faktisk veeeeldig mye sexy både på Cubus og Lindex også Edit: fikk skriveleifen oppklart Endret 16. desember 2011 av mufi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå