Gå til innhold

Har dere på pcen på julaften?


Arwen

Skal pcen på?  

1 stemme

  1. 1. Skal pcen på?

    • Ja
      31
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du??? Om kvelden??? Nei, det får da være grenser......Men kommer sikkert til å stikke innom på formiddagen og sjekke stemningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å være her litt på formiddagen, er lik ungene jeg, synes at klokka går seint på julaften, så da er det godt å ha Kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det skal jeg.

Ettersom jeg har valgt å være hjemme alene i år, så regner jeg med at det blir litt surfing.

-Men ingen PC mellom klokka 15-19, for da har gubben noen fritimer fra jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir pc-ene bare slått av om natta. Om jeg blir å finne på KG eller andre fora mellom kl 16 og 23 på julaften, er derimot tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, først og fremst fordi vi skal være i et hus uten pc, men også fordi jeg synes det er dumt å sitte foran pc og glo på julaften.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte å glo skal jeg nok ikke, men innom en snatrur for å sjekke mail o.l det skal jeg nok. Ellers er det andre ting på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bort ettermiddag og kveld, men kanskje jeg skal innom pc, men ikke først og fremst p.g.a kv, men for å spille Wolfenstein... :ler:

Hva er det for noe??....

Litt "grønn"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får viljen min der så skal pc'n ikke stå på på juleaften!!! Men det spørs om sambo er enig... Har heller ikke tid til å innom da tenker jeg. Vi skal forresten ha overnattingsgjester i rommet hvor dan står, så da må den av! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PC-en står alltid på hos oss.

Den ene står i stua og leker stereoanlegg, den andre står på kontoret og leker ingenting.

Kommer nok ikke til å være her så mye på formiddagen og ettermiddagen (skal være vertinne), men utpå natta stikker jeg kanskje innom en tur,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her står pcene alltid på, og jeg kommer garantert til stikke innom KG og lese aviser på formiddagen/morgenen. Men på ettermiddagen reiser vi bort og er opptatt med andre ting enn å surfe/spille ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo det, jeg må inn på forumet en snartur for å skrive i julekalendern. Dessuten driver sambo å laster ned alverdens dill fra nettet. MEN vi skal ikke sitte foran pcn nei. Døra vil nok være lukket til dette rommet etter at jeg har svart på julekalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Nei, ingen skal bruke PC`en her på julaften. For det første så er det den travleste dagen i året - har masse ting som skal ordnes og gjøres. Skal ha gjester, koke pinnekjøtt, skrelle en haug med poteter og kålrot - og lage risengrøt ... Har sagt ifra til ungene at de får holde seg vekke fra PC`en den dagen - tror ikke det blir noe problem for de begynner endelig å bli lei og har mer lyst til å være ute og gjøre andre ting ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...