Gå til innhold

Lovlig blond 2


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Har ikke sett enern men toern. Og for å være ærlig ble jeg nesten pinlig berørt. Så den på kino i sommer. Lo veldig lite av den. Var ikke meg eller min humor i det hele tatt. Typisk blondie film... Men vi har alle forskjellig humor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så Lovlig Blond 2 igår.

Den er litt (uvanlig) treig til å komme på DVD av en eller annen grunn.

Referat:

Alle som så LB1 husker vel at El Woods begynte som advokat etter å ha forbløffet alle med sine hemme hjerneceller som dannet seg til små idèer.

Legally Blonde 2 begynner med at El skal gifte seg, men gjerne vil ha moren til lille Bruiser (chiahuahua'en hennes) med i seremonien og hun begynner en jakt etter Bruiser's biologiske mor. Problemet er at moren til Bruiser er en av de hundene som det testes sminke på før man legger den ut for salg. Dette gjør El rasende og er vel kjernen i hele filmen. Hun reiser til Washington og er fast bestemt på å fri Bruisers mor fra Versace (ikke den Versace), hvor den blir testet.

El fremstår om mulig enda mer dummere enn hun gjorde i Lovlig Blond der hun går rundt med polka-dot kjoler og rosa accessories. Hun er mer irriterende enn underholdende i denne familien og jeg fikk ingen a-ha opplevelser. Til tider vittig, men det skal mer til for å underholde i 2 timer :roll:

1'eren var mye bedre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmmmm.......hadde tenkt og leie den, har sett eneren, men kanskje jeg skal bare spare de pengene etter og ha sett innleggene her. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...