AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hvor lenge ventet dere med å ta silikon etter fødsel? Hvorfor tok du silikon? Ble du fornøyd med resultatet? Når kunne du gjøre ting som normalt igjen?(trening,ridning osv)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Hvor lenge ventet dere med å ta silikon etter fødsel? Hvorfor tok du silikon? Ble du fornøyd med resultatet? Når kunne du gjøre ting som normalt igjen?(trening,ridning osv) Gå inn på CeeCees dagbok/hemmelige verden her på KG, der er det mange som kan svare deg Ellers vet jeg ikke angående silikon etter fødsel. Du må jo være ferdig med å amme osv, og brystene har blitt seg selv igjen på en måte. Det ser nok legen an. Ellers kan du ikke bære eller holde noe tungt den første uka, med gradvis tilpasning etterhvert, så da trengs det jo litt hjelp med barnet. Jeg er forreten kjempefornøyd etter 6 uker var jeg helt som før igjen, men tror jeg venta 2 mnd før jeg begynte å trene hardt igjen, ala styrke osv. Jeg har egentlig glemt mye av hvordan den første tiden etter op var, men det er fordi det nærest kun var positivt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå