Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. desember 2011 #22 Skrevet 17. desember 2011 Hei alle sammen I januar skal jeg og samboeren min hente oss en samojed. En tispe, men vi har ikke funnet noen navn enda. Tenkte kanskje litt på melis. Trenger hjelp til å finne navn Pliiiiis hjelp meg :D melis var kjempesøtt da. lady og er et søtt navn. Ellers liker jeg "stygge" menneskenavn på dyr som klara eller elna eller trulte eller noe. Syns det er litt kult
Alvina Skrevet 18. desember 2011 #23 Skrevet 18. desember 2011 Samojed? Og en tispe. Hva med navnet Stella? Stella polaris, kjenner en fin tispe som heter det, og faktisk er den samojed også. .
Alvina Skrevet 18. desember 2011 #24 Skrevet 18. desember 2011 Hva med navnet Wanda? Kun et forslag, passet en unghund som het det, jeg brukte å kalle henne for Lotta fra bråkmakerskogen.
Cacho Skrevet 18. desember 2011 #25 Skrevet 18. desember 2011 Hadde ei Golden tispe som het Dixi - nydelig hund... Hva med Diva? Blond, litt "fashion" eller hva jeg skal kalle det?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #26 Skrevet 18. desember 2011 Hva med et navn fra En midtsommernatts drøm; Thisbe? Eller hva med Dottie (de er jo litt som en dott), Skybertine, Kvitebjørg, Kola, Makkapakka eller Snowball?
CalidumCor Skrevet 18. desember 2011 #27 Skrevet 18. desember 2011 Frost, Frostie, Jennie, Ellie eller Ulla
Gjest just words Skrevet 19. desember 2011 #28 Skrevet 19. desember 2011 Bailey, Sassy, Xena, Tassi, Liz, Lissie, Topsy, Bianca, Daisy, Lucky, Salsa, Tulla, Laika, Snøfrid, Blenda, Crystal, Bris……. Noen navn i farten… Min forje hund ble hetende Sol, men det var en annen rase så vet ikke, men synes også Frost var et fint navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå