Gå til innhold

Beste triks for å ha ham stiv

Fremhevede innlegg

Gjest Snowflake
Skrevet

Jeg pleier å massere rumpehullet hans, kanskje stikke fingeren inn. Da er han klar for innsats på 1-2-3. Noen som har samme erfaring? Eller finnes det andre måter? :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes nok andre måter ja. :wink:

All erfaring viser at det er vanskelig å få seriøse og detaljerte svar på slike spørsmål, ikke minst når hovedinnlegger er gjest..

Gjest glamourgirl
Skrevet
Det finnes nok andre måter ja. :wink:

All erfaring viser at det er vanskelig å få seriøse og detaljerte svar på slike spørsmål, ikke minst når hovedinnlegger er gjest..

:Nikke:

Skrevet

Hvis jeg hadde måttet stikke fingeren i rompa på ham for å få ham stiv så hadde det ikke blitt mye stivt. Enkelte blir faktisk stive uten å måtte pumpes opp av snodige grep også :P

Skrevet

jeg får "boner" bare noen nevner ordet pule jeg

Gjest Anonymous
Skrevet
Ååå du og dine idiotiske svar...
Gjest glamourgirl
Skrevet

:sjarmor: PULE!!!!!!!!!!!

Du gjest, Lurven har gode svar han! Han er min lille_Lurv, nemlig, og mange får stå av å tenke på puling, mye sitter i hodet, og sånn er det med den saken! :blunke:

Skrevet

:sjarmor: PULE!!!!!!!!!!!

quote]

aiiiiiiiiiiiiiiiii

takk glammy

Skrevet

jeg ødela datapulten min nå

:oops: fordi jeg satt med beinet litt innunder

Skrevet

:ler: Skal vi spole tilbake til temaet nå.

Remyline Moderator

Gjest Anonymous
Skrevet

noen ganger får han stå bare jeg kliner med ham :briller: men hadde jeg stikket fingern i rumpa hans eller klådd på brystvortene hans som ofte er blitt foreslått her i forumet hadde han ledd seg ihjel og vi ville begynt å lekeslåss istedet for å PULE....

Gjest Anonymous
Skrevet

..jeg stikker IKKE fingeren oppi der til alle døgnets tider! Tenk om han ikke har vært på do på en stund da!! :kvalm:

så får man bærsj på fingeren.. :roll:

Skrevet
Jeg pleier å massere rumpehullet hans' date=' kanskje stikke fingeren inn. Da er han klar for innsats på 1-2-3. Noen som har samme erfaring? Eller finnes det andre måter? :sexy:[/quote']

Det hadde nok gjort susen for meg ja.... :blunke:

Men som mange sier, det bør nok skje etter en dusj...

Andre måter som funker er f.eks. å leke med brystvortene....hadde aldri trodd at de var så følsomme og at det var så deilig.... :o

Husk på at folk er forskjellig og at alle sannsynligvis ikke tenner like mye på dette da!

Prøv deg frem med partneren din!

Skrevet

Det frister ikke å stikke fingeren opp i rumpa hans! Men det er ikke så mye berøring som trengs for få den stiv da :sjarmor:

:nisse:

Skrevet

hmmm.... føler meg litt kjedelig her no, men her i gården trengs det sjelden mer enn at jeg runker eller suger ham....rett til værs med en gang........

Skrevet

For meg er det da mer en nok å la meg kjenne at hun er våt... :sjarmor:

Skrevet

Skulle til å skrive at jeg måtte være tilstede men det er løgn. Det er nok at han tenker på meg. Hvor-som-helst, når-som-helst! Han er ekstremt potent. Eller kanskje det bare er jeg som er deilig? :klø: :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...