Babyface Skrevet 18. desember 2003 #1 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne, men siden man må være registrert bruker for å delta i julekalenderen, ble det her. Jeg lurer bare på om dere kommer til å svare på flere enn 15 oppgaver, som er minimumskravet for å vinne premier, dersom dere oppnår dette før den 24.? Jeg tror jeg har passert 15 oppgaver nå og kommer vel ikke til å ta meg tid til tidkrevende oppgaver som diktning og skildring, men om det kommer enkle oppgaver a la dagens slenger jeg nok inn et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Samme som deg. Tror jeg også har femten nå. Men svarer hvis det er enkle oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er ikke hver dag jeg har hatt muligheten til å svare, så det betyr vel at jeg er ute av konkurransen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg får nok aldri 15 nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg tror jeg har svart på over 15 stk nå, men jeg kommer til å fortsette å svare så lenge det er greie opphaver og jeg føler at jeg har noe å svare... Er med i julekalenderen mer for moro skyld, enn for å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #6 Del Skrevet 18. desember 2003 Enig med Tjorven. Jeg syns det er hyggelig å være med :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. desember 2003 #7 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg deltar kun for julefølelsen skyld jeg. Det behøvde ikke vært gaver i kalenderen for min skyld! Men nå er jeg veldig glad i julen da. Jule-romantiker er det noe som heter det? Eller Julantiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. desember 2003 #8 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har lagt inn hver dag, og kommer til å fortsette med det. For meg er det ikke premiene som er det viktige, men koser meg med oppgavene. Noen av oppgavene svarer jeg enklere på enn andre, men kommer nok til å svare på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. desember 2003 #9 Del Skrevet 18. desember 2003 Trur eg har over 15 no, men kjem nok til å halde fram med å svare dei dagane eg er her inne. Reiser heim (til mamma og pappa) i morgon, så det vert kanskje mindre internett på meg... Forøvrig så har eg ALDRI flaks i trekningar, så viss det var for premiane si skuld hadde eg aldri delteke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 19. desember 2003 #10 Del Skrevet 19. desember 2003 15 oppgaver... Det rekker jeg nok ikke. Da må kalenderen vare til over nyttår... :blunke: Deltar kun for moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. desember 2003 #11 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg kommer til å svare de dagene jeg har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. desember 2003 #12 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg får ikke svart på så mange som 15 oppgaver jeg heller, så jeg er litt sur da!! Så jeg sjekker hver dag, men nekter å svare, siden jeg likevell ikke blir med i trekningen!! *surmuler ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 20. desember 2003 #13 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har svart på alle, må liksom innom hver dag for å se... Er bare så nyskjerrig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 20. desember 2003 #14 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er visst bare en jeg ikke har fått svart på...men da satt jeg værfast i utlandet, så det får bare være sånn... Syns det er OK å delta, men har lite håp om å vinne noe. Pytt, pytt, det viktigste er å delta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. desember 2003 #15 Del Skrevet 20. desember 2003 Synes det er koselig å være med jeg,må bare inn å se om det er noe jeg kan svare på liksom.Vet ikke hvor mange jeg har svart på en gang, men jeg tror det er over 15 nå.Fortsetter fordi det er kos. Håper på flere kreative eller dikte oppgaver nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. desember 2003 #16 Del Skrevet 20. desember 2003 Har svart på de dagene jeg har hatt mulighet til å være på nett - og gjør det fordi jeg synes det er koselig med en sånn julekalender. Premier er ikke motivasjonen for å legge inn svar, og jeg kommer til å være med helt fram til julaften til tross for at jeg har passert de 15 "obligatoriske" innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 20. desember 2003 #17 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har lagt inn hver dag, og kommer til å fortsette med det. For meg er det ikke premiene som er det viktige, men koser meg med oppgavene. Noen av oppgavene svarer jeg enklere på enn andre, men kommer nok til å svare på alle. som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. desember 2003 #18 Del Skrevet 20. desember 2003 Har svart på de dagene jeg har hatt mulighet til å være på nett - og gjør det fordi jeg synes det er koselig med en sånn julekalender. Premier er ikke motivasjonen for å legge inn svar, og jeg kommer til å være med helt fram til julaften til tross for at jeg har passert de 15 "obligatoriske" innleggene Tillegg; måtte gå og sjekke jeg.. Har faktisk svart på alle så langt, og kommer til å fortsette å svare hvis jeg har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå