Gå til innhold

Hvordan takle stress og stressmage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er enkelte ting, som av forskjellige årsaker stresser meg ein god del. Eg går ikkje inn på spesifikke ting som forårsaker stress, men eg kan reagere med isklump i magen, urolighet, rastløshet, svette/kaldsvette, kvalme og smerter (korsrygg eller mage). Noen ganger må eg bare komme meg til et toalett, med sterke magesmerter og veldig løs/rennende avføring. Hvordan takle ting bedre da? Eg kan ikkje si at det er så veldig moro å ha det slik. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, ikke noe moro :tristbla:

Skrevet

Tror det med den rennende magen bare er en del av ditt reaksjonsmønster. Tror ikke immodium er løsningen for å si det slik.

Du burde heller jobbe med stresstakling :)

Skrevet

Høres veldig ut som typiske stress/nervøsitet symtomer dette ja.

Uff, det er ikke noe greit. Hos meg sitter det mer i nakken. Men jeg har også vært ute for noe av de samme symtomene du nevner her.

Nei, det var å takle stess bedre da...Jeg sliter litt selv. Jeg kan enkle foretak, som huske å puste, ta seg en " break " selvom du ikke tror du kan, spise sunt og regelmessig, trene osv.

Men, jeg prøver på alt dette, og likevel er jeg ikke helt på stressmestring altså... Så den som har noen bedre råd, bring them on please. :) ( tror nok det er mange som kunne hatt gått av et kurs i stressmestring!! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...