Gå til innhold

Motivasjons boka til Ponyo.


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hei Hei :goodbye:

Yess, da starter jeg min egen lille bok.

Den skal hjelpe meg og de som vil følge min bok til bedre motivasjon i trening, uansett hvilken grunn.

Jeg trener 5 dager i uken nå, mye styrke samt kondisjon. Dette gjør jeg for at jeg:

1: ønsker å gå ned de siste kiloene jeg ikke føler meg vell med.

2: jeg har fibromyalgi, trening er det eneste som gjør at jeg enda orker hverdagen.

3: jeg elsker å trene.

Jeg har brukt god tid med mye trening samt endel bedre kosthold på og gå ned fra 78 kilo til mine nåværende 67 kilo. Siden jeg har gått ned disse kiloene med trening og kosthold over lengre tid, så holder jeg meg stabilt dær også, selv om jeg spiser egentlig hva jeg vil. :danser:

I dag har jeg trent mage og bein.

MAGE

1-Rette crunsh på skråbenk 15 * 3 ( mest for å varme opp litt)

2-Benhev på rett benk 12 * 3

4-Sideslide med 16 kilos vekt 12 * 3

5- crunsh med tau 35 kilo 10 * 3

( kjørt dette mage programmet over lengre tid og har fått kjempe sterke magemuskler)

BEIN

1-knebøy med 20 kilo 12 * 1

Knebøy med 30 kilo 12 * 3 (har et kne som gjør at jeg ikke kan ta tyngre :grine: )

2-Rear kick 70 kilo 10 * 3

Ble litt dårlig med tid, så måtte gi meg dær for i dag. :Nikke:

Nå skal jeg og mannen min spise bacon og spinat pai til middag :spise:

:blomst:

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yaaay, et nytt "ansikt"! Her må jeg følge med :)

Åhh velkommen vofsitofsi :goodbye: så gøy at du stakk innom boka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

I dag ble det ikke trening på meg, hele natten gikk til å vri meg utallige ganger i senga pga smerte i kroppen :sukk: Det er så slitsomt. Men får komme sterkere tilbake i morra på trening :jepp:

Har da heldigvis fått gjort andre ting i dag. Har laget julemarsipan med nugatt. Hjemmelagede trøffler står i kjøleskapet og skotSke rundstykker til julaftens frokost står i ovnen. :danse:

I dag spiste vi stekt laks med salat og hjemmelaget dressing av kesam, sweet chili saus, soyasaus og litt wasabi til. :biggrin:

Nå i skrivende stund ligger jeg i sofan med masse stearinlys og ser på jul med Helstrøm :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...