Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Er det virkelig ingen? Jeg vet om daglegevakten på Gard, men der er det utrolig tilfeldig hvilken legen en ender opp med. I tillegg ligger det litt i navnet at de forholder seg mest til akutte ting.
Gjest Chevy Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg lurer også på dette. Håper noen vet noe, for jeg blir gal av fastlegene! Kjenner desverre også til gard, har vært der med plagene mine- det var penger rett i dass!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Den rett oppforbi rådhuset eller hva det heter? den store rosa bygningen.. Dit kjørte jeg tanten min for noen mnd siden.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Den rett oppforbi rådhuset eller hva det heter? den store rosa bygningen.. Dit kjørte jeg tanten min for noen mnd siden. Breidablikk legekontor? Ser ut som de er et AS i det minste, så kanskje?
Gjest bøfanten Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Er det virkelig ingen? Jeg vet om daglegevakten på Gard, men der er det utrolig tilfeldig hvilken legen en ender opp med. I tillegg ligger det litt i navnet at de forholder seg mest til akutte ting. har jo gode gamle gunbjørg gismarvik da driver privat og har hjulpet meg mange ganger.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Hildur Moe Jacobsen AS? Er det en privatlege?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Er det fortsatt kun Gard som er det eneste private alternativet? Anonymkode: 5f6b8...30a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå