Gå til innhold

Den blir ikke skikkelig stiv

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det vanlig at "den" ikke blir skikkelig stiv når en er opphisset? Eller har det noe med at han er nervøs? han er skikkelig tent, og VELDIG sjapp i avtrekkeren, så hvorfor er den da bare sånn halvslapp??? Har ikke hatt samleie ennå, men det kan vel kanskje bli et problem?

De andre jeg har vært sammen med har ikke vært sånn, der har den vært steinhard.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hadde blitt veldig glad om noen svarer selv om jeg er anonym..... Og det er et seriøst ment spørsmål. Jeg er bare ikke vant til at den er sånn halvslapp liksom..... da føler jeg at han ikke er så tent likevel selv om alt annet ved ham virker som han er heltent.......

Han er 30 og ikke så erfaren tror jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp, hvis han er nevvøs kan det gjerne være årsaken, uansett hvor opphisset og tent han er. Ikke noe som tar luften ut av småen som litt prestasjonsangst ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Som gjesten over sier, så er han helt sikkert nervøs, har prestasjonsangst, og er redd for at du ikke skal tro han er tent... Ikke fokuser på det, vis ham at du har lyst på ham, gi ham oppmerksomhet og slapp av selv. Det vil helt sikkert ordne seg. Er han 30 og uerfaren er det helt sikkert at han er redd for å ikke være god nok for deg... Vis ham at han er det! Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok litt nervøs, ja.

Her kan du gjøre underverker med munnen din, uten at han "avkreves" samleie. La han bli trygg på at han kan ha en beinhard en, og tømme seg, uten at det bør skje ved samleie.

Han blir nok nysgjerrig på samleie etterhvert. Det sterkeste drivkraften for en mann sammen med en kvinne, er ønsket om å ha sæduttømming inni henne. Naturens behov for forplantning har sørget for det.

Denne mannen får du nok fart på.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Sændis! Et helt ordentlig og seriøst svar fra deg' date=' under sex!!!!?!?! Imponert! Må være jula :wink:[/quote']

Det måtte være en glipp. Lover at det ikke skal gjenta seg... :ler:

...denne sansen for BJ, må jeg ha fått et sted fra.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for svar!:)

men hva når han bare holder 5 sek ved munnsex..... har bare fått prøvd en gang da........

"Den" var ikke skikkelig stiv da heller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet ikke, kanskje han er redd for noe, at det skal gå for tidlig.......? Men det gjør da virkelig ingenting om det skjer, da er det jo bare å prøve igjen senere da! :D

Han er ALLTID opptatt av at jeg skal ha det godt da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...