AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 IGJEN kan man se at det er den pene unge vakre jenta som blir intervjuet når noe skjer. Nå er det dagbladet som har kommet i kontakt med en av passasjerene på båten som har fått skader av uværet i natt. http://www.dagbladet.no/2011/12/14/nyheter/danskebaten/storm/innenriks/uver/19419278/ Dette slår aldri feil! I alle saker så er det alltid de unge jentene som i tillegg er flotte som stikker seg fram. Ikke noe galt i jentene. Men nettavisene VET at de vil få flere klikk på linken om det er en vakker kvinne som er i nød. Er det aldri like ille for mindre pene jenter, eller for all del -en mann?! Kjenner jeg blir så oppgitt, ALT handler om utseende!
Gjest "gjest" Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Jeg synes ikke hun såg mer enn helt ordinær ut, egentlig da. 1
Linnea Sophie Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Jaja, verden har blitt sånn. Utseende er uansett ikke noe vi har fått bestemt selv. Men vi får vel bare leve med det.
Gjesten Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Jeg er ikke egentlig enig. Synes ofte de snakker med voksne menn og damer, ikke alltid vakre. Men om de må velge en person, og det ikke spiller noen rolle hvem, er det jo helt legitimt at de velger den personen som vil få flest til å lese artikkelen. Hadde det vært en kjendig ombord, ville de intervjuet ham/henne. Sånn er det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Hun så jo ikke ut i måneskinn. Men enig med deg angående at det handler om å hanke tak i de pene. Spesielt DB er slik. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Hun så bare oppmerksomhetssyk ut, og hun så ikke så ikke særlig bra ut på bildet sitt. :gjeiper: Så mer ut som en sminkedukke, egentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Giiid! Jeg er 18 år, blond og pappa kjøper alt jeg peker på. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Ehm, var hu der noe spesielt da? Ser jo ut som øynene har gått over med PAINT, for så og søle litt hvitt utover kanten. Styggeste manipuleringen jeg har sett på lenge!
jegkan Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 (endret) ALLE BLONDINER? SI TAKK TIL DENNE BLONDINEN HER SOM ØDELEGGER FOR DERE hands up=) Endret 15. desember 2011 av jegkan 1
Fanta Exotic Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Skjnner ikke hvorfor de bruker et bilde hun har tatt av seg selv.. Kunne de ikke knipse et bilde selv? 1
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 Er det ikke mulig for enkelte å si man ikke liker den stilen på folk uten å komme med "ser ikke ut i måneskinn", "styggeste sett på lenge" o.l.? 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Er det ikke mulig for enkelte å si man ikke liker den stilen på folk uten å komme med "ser ikke ut i måneskinn", "styggeste sett på lenge" o.l.? Ja, du har rett.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #13 Skrevet 15. desember 2011 Hun så bare oppmerksomhetssyk ut, og hun så ikke så ikke særlig bra ut på bildet sitt. :gjeiper: Så mer ut som en sminkedukke, egentlig. Jeg vet godt hvem hun er og hun er sånn hun ser ut som
Pialill Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Skjnner ikke hvorfor de bruker et bilde hun har tatt av seg selv.. Kunne de ikke knipse et bilde selv? Fordi de bare har vært i kontakt med henne over telefon vel båten va jo stuck ute i sjøen pga dårlig vær. Måtte jo stå for bilde selv om hun ville ha med ett da
Meridian Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Da jeg så bildet hennes tenkte jeg at hun her kommer vi sikkert til å se mer av ...
Fanta Exotic Skrevet 16. desember 2011 #16 Skrevet 16. desember 2011 Fordi de bare har vært i kontakt med henne over telefon vel båten va jo stuck ute i sjøen pga dårlig vær. Måtte jo stå for bilde selv om hun ville ha med ett da Åja, søren klype. x) Trodde kanskje de var der jeg.. Sånn går det når man bare skumleser
Gjest Marregutt Skrevet 16. desember 2011 #17 Skrevet 16. desember 2011 Kvinner er så bitchy mot hverandre. Hvorfor ikke heller gi hverandre en bro-fist..? 1
Pialill Skrevet 16. desember 2011 #18 Skrevet 16. desember 2011 Åja, søren klype. x) Trodde kanskje de var der jeg.. Sånn går det når man bare skumleser Sånn kan det gå! var ikke akkurat den mest spennende artikkelen jeg har lest i det siste. Eneste grunnen til at jeg leste hele er at jeg va på samme båten i september
pantertante Skrevet 16. desember 2011 #19 Skrevet 16. desember 2011 Kvinner er så bitchy mot hverandre. Hvorfor ikke heller gi hverandre en bro-fist..? Er enig med deg her. Jeg blir en smule oppgitt av å lese denne tråden. Er de fleste som har svart her veldig unge? Er mitt inntrykk, i hvert fall.
Gjest Marregutt Skrevet 16. desember 2011 #20 Skrevet 16. desember 2011 Er enig med deg her. Jeg blir en smule oppgitt av å lese denne tråden. Er de fleste som har svart her veldig unge? Er mitt inntrykk, i hvert fall. Du har så rett! Brofist?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå