Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost og lunsj?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere spiser til frokost og lunsj? Har dere noen gode, sunne og ENKLE tips?

Jeg spiser for det meste knekkebrød, eller ingenting, noe som ikke er bra. Blir sykt lei av lyst knekkebrød og skivet skinkeost på knekkebrødet. Noen tips? Akkurat nå har jeg prøvd rugsprø med snøfrisk, det var ganske godt, men kanskje ikke noe jeg kan spise hver dag.

Også skal jeg lage hjemmelaget musli, noen som har erfaring med det? Tenkte å lage litt å ha oppå youghurt eller noe. Var en liten vending jeg laget meg omelett, men det er for tidskrevende når jeg bare har 45 min om morgenen som regel. Så hva spiser dere til frokost og lunsj?

Jeg går ikke etter noen spesiell diet, mat er mat, men gjerne noe som blir kategorisert som sunt og enkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salat til lunsj. Kan variere å lage fruktsalat noen dager.

Skrevet

Salat er kjempegodt! Laget en egenkomponert salat en vendig og, men ble litt mye arbeid. Akkurat nå lager jeg musli, gleder meg til å se resultatet :-)

Skrevet

- Frokostblanding

- Omelett

- Skiver

- Baguetter

- Supper

- Kyllingsalater

- Yoghurt

- Frukt

:-)

Skrevet

jeg har tre ulike frokoster som jeg bytter mellom; 1. to speilegg, to knekkebrød, skinke. 2. cottage cheese, skyr og mandler. 3. havregrøt med kesam, rosiner og kanel.

til lunsj spiser jeg enten salat med kylling/tunfisk. eller hjemmelaget knekkebrød med pålegg. evt cottage cheese, skyr og mandler. og litt frukt.

kanskje ikke så spennende i lengden, men jeg liker å holde på gode vaner:-) kan forresten variere tilbehør osv i det endelige

Skrevet

Nam! Er så utrolig dårlig på dette med frokost og lunsj. I morgen skal jeg lage en omelett til frokost, siden det er helg :-)

Gjest Survival
Skrevet

Egg og bacon, omelett, salat med kald kylling/skinke, lavkarbobrød med godt pålegg, grønnsaker med dip, mager kesam med kanel og kunstig sukker.

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg drikker bare litt kaffe mocca til frokost, og til lunsj drikker jeg noe. Jeg kan ikke spise frokost eller lunsj, for da blir jeg ufattelig dårlig.. Veldig irriterende. Noen ganger spiser jeg litt frukt til lunsj, men er ikke ofte.

Noe som alltid er sunt og godt til frokost er smoothie! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...