Gjest gjest Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 hei! Etter operasjon i ankel skal jeg nå få en henvisning til fysioterapaut. Men jeg har fatt denne i posten hjem til meg?! Er dette vanlig? Jeg har blitt henvist til fysio flere ganger før og da har dette aldri vært tilfelle. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Skal jeg sende den selv? Sitter veldig pris på svar:)
buljoline Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Tar du den ikke bare med til den plassen du skal behandles??? 2
altflyter Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Da jeg fikk henvisning, fikk jeg den rett i hånden slik at jeg kunnen velge fysioterapeut selv:) Tror det er veldig vanlig
Athene Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Jeg velger alltid å få henvisningen selv i stedet for at legen sender. Da kan jeg gjøre research på nett og telefon, og velge kvalitet kombinert med hva som er nærmest jobb/bosted og hvor raskt man kan få time. Du ringer til den behandleren du vil ha, sier at du har en henvisning, overleverer henvisningen på den måten de ønsker og bestiller en time. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Da jeg ble operert i beinet på sykehuset så fikk jeg henvisning til fysioterapi i handa. Ga bare beskjed om at jeg hadde henvisning da jeg bestilte time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå