Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Har ikke hatt noe særlig matlyst siden søndag, så har spist minimalt.. men nå MÅ jeg ha i meg noe, men hva? Ikke kjøtt, eller kylling og heller ikke egg. Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Smootie eller annen drikke med litt næring i (sjokolademelk, kaffe latte, juice osv) Grøt? Suppe?
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Er i tillegg småkvalm så sjokolademelk går ikke. (selvom jeg drakk en hel litago kartong i går, men ble kvalm) Grøt syns jeg ikke er noe godt.. Men suppe kan funke. ^^
Gjest ms_kwang Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 hmm når jeg har slike perioder, har det av og til, men mest fordi jeg blir skikkelig matlei, og ingenting høres noe spennende ut. Så hva med: Suppe, sånne toro supper, rett i koppen. Tomat, grønnsaksuppe spørs hva du liker. om du like tomatsuppe, så kan du alltids ha litt makaroni/pasta i den så blir det litt mer Grønnsaksuppe, skaff deg litt loff, også dypper du det, bare en halv skive går greit det også Potetmos (rett i koppen) yoghurt, men om man er kvalm og ikke føler seg tipp topp så er ikke akkurat yoghurt det som høres mest nam nam ut kanskje du begynner å bli syk?
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 hmm når jeg har slike perioder, har det av og til, men mest fordi jeg blir skikkelig matlei, og ingenting høres noe spennende ut. Så hva med: Suppe, sånne toro supper, rett i koppen. Tomat, grønnsaksuppe spørs hva du liker. om du like tomatsuppe, så kan du alltids ha litt makaroni/pasta i den så blir det litt mer Grønnsaksuppe, skaff deg litt loff, også dypper du det, bare en halv skive går greit det også Potetmos (rett i koppen) yoghurt, men om man er kvalm og ikke føler seg tipp topp så er ikke akkurat yoghurt det som høres mest nam nam ut kanskje du begynner å bli syk? Takk for tips. Ja tror jeg blir litt syk. Føler meg helt slapp og rar i kroppen. Og magan er urolig og jeg må på do nesten hver time for bare å trykke ut en liten kladd.
Gjest ms_kwang Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Takk for tips. Ja tror jeg blir litt syk. Føler meg helt slapp og rar i kroppen. Og magan er urolig og jeg må på do nesten hver time for bare å trykke ut en liten kladd. er nok sikkert bare en forskjølelse om ikke den hersens sesong influensaen du får kjøpe dæ vitamin bjørna Også eplemos? x) D funke jo med lys/brun lapskaus, fiskesuppe! Sodd. Eller bare kjøp inn nøtteblanding, kjeks, ost (skjære opp i terninger) sånn lite mellom måltid, litt næring er bedre enn ingen næring Vin & øl øke matlyst, men er vel kanskje ikke lurt når man begynner å bli syk, siden alkohol svekker immunforsvaret Om du lage kremet suppe, blomkål suppe f.eks, så kan du tilsette mer fløte (næring) Men viktigst av alt: DRIKK MASSE VANN!!
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 er nok sikkert bare en forskjølelse om ikke den hersens sesong influensaen du får kjøpe dæ vitamin bjørna Også eplemos? x) D funke jo med lys/brun lapskaus, fiskesuppe! Sodd. Eller bare kjøp inn nøtteblanding, kjeks, ost (skjære opp i terninger) sånn lite mellom måltid, litt næring er bedre enn ingen næring Vin & øl øke matlyst, men er vel kanskje ikke lurt når man begynner å bli syk, siden alkohol svekker immunforsvaret Om du lage kremet suppe, blomkål suppe f.eks, så kan du tilsette mer fløte (næring) Men viktigst av alt: DRIKK MASSE VANN!! Ost spiser jeg ikke, og drikker ikke alkohol. Eplejuice kan funke. ^^ mange bra tips her. tusen takk! =)
Gjest ms_kwang Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Ost spiser jeg ikke, og drikker ikke alkohol. Eplejuice kan funke. ^^ mange bra tips her. tusen takk! =) Tjaaa Joo, sliter litt med matlyst selv, men oftest som jeg sa, matlei. Men spise må man jo uansett! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå