Gå til innhold

Dekorpenn til melisglasur og flytende sjokolade

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer alltid å søle når jeg skal dekorere med melisglasur eller sjokolade ved å bruke en sprøytepose med egnet munnstykke. Massen tyter tilslutt ut på toppen og hele posen kunne vært lettere å håndtere synes jeg. Så da jeg så en dekorpenn tenkte jeg at dette kanskje ville virke bedre.

Og det gjør det. Anbefales. Langt mindre gris, lettere å kontrollere og rakere å vaske opp.

Jeg kjøpe en på Traktøren, men det er flere som har slikt, feks.

http://rafens.no/produkter/lekue/dekorpenn_silikon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gamle gode matpapiret?

Enkelt og greit, kan klippe til str på melis-str, og sist men ikke minst, slipper å vaske opp :)

Skrevet

Vi kjøpte faktisk en dekorpenn for noen dager siden. Blir mest for å ha prøvd det da, for jeg har klart meg helt fint med matpakkeposer eller bakepapir.

Men jeg er spent, lenge siden sist nå!

Skrevet

Hva med gamle gode matpapiret?

Enkelt og greit, kan klippe til str på melis-str, og sist men ikke minst, slipper å vaske opp :)

Fungerer ok, men ikke så nøyaktig og like grisete.

Skrevet

Hvordan gjør dere det med matpapiret?

Tar en bit og ruller til kremmerhus. Fyll med melis (eller det du skal pynte med), brett sammen åpningen, klipp av så mye av tuppen som du vil for å få riktig hull, og klem i vei.

Skrevet

Jeg synes i grunnen de ser kjempegreie ut, og skulle gjerne hatt en sånn til å pynte pepperkaker o.l., men ikke tale om at jeg betaler 170 kr for det, når jeg kan bruke en pose :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...